Hoi! Op 28 oktober had ik een positieve test, tot ons grote verdriet bleek het foute boel te zijn bij de echo en 9 januari ben ik pas gecurrateerd. Nu werd ik 21 januari weer ongesteld en we hebben besloten er weer voor te gaan. Ik zou dan mijn eisprong op 4/5 februari ongeveer hebben als mijn cyclus weer helemaal normaal is. Beiden keren ben ik GELUKKIG meteen zwanger geworden. 21 februari moet ik naar de gynaecoloog voor de laatste controle en gaan ze nog een echo maken. Dan zou ik op dag 3 zitten van mijn menstruatie. Iemand die er ervaring mee heeft of ze dan eventueel al een zwangerschap kunnen zien? Of meerdere vrouwen die op controle gingen na de miskraam en alweer zwanger waren?
Als je dan op 17 dpo zou zitten, zien ze veelal alleen nog verdikt bms gaan zien met de echo. Heb je je eisprong niet gevonden met ovutesten oid? Want je cyclus kan ook nog vd leg zijn en dat er dus nog geen eisprong heeft plaatsgevonden tot nu toe
Ik heb zelfde mee gemaakt en heb toen in overleg met gyn de controle afspraak week later gezeg. Dan zou je bijna 5 weken zijn en dan moet er wel al een zw ring te zien zijn.
Nee ik gebruik geen ovulatie testen. Maar ik voel mijn eisprong wel vaak, dus ik dacht hem ook maandag gevoeld te hebben. Maar zeker weet ik het nooit natuurlijk. Nu is het afwachten. Jammer dat ze dan eventueel nog niet zoveel zien, dan ga ik toch tegen die tijd een test doen mocht ik nog niet ongesteld zijn . Maar de gynaecoloog zei toen dat ik het beste 1 menstruatie af moest wachten en dat het dan gewoon weer kon dit vinden hun erg fijn met de berekening hoe ver je eventueel zou kunnen zijn.