Morgen heb ik voor het eerst (en hopelijk ook laatst) een punctie. Ik kan aan de ene kant niet wachten, maar zie er aan de andere kant ook wel tegenop.Omdat ik best nare ervaringen gelezen heb. Ik moet zeggen dat de Pregnyl nauwelijks pijn gedaan heeft, heb nu alleen een beurs plekje eraan overgehouden. Dus hoop dat de punctie ook meevalt.
Ik was erg zenuwachtig voor mijn punctie maar hij viel me zo erg mee.... Zou hem zo weer doen...(behalve de naweeen dan) Succes en hoop voor jou ook dat het meevalt.
Hoe hebben jullie het 'herstel'nadien ervaren?Het ziekenhuis heeft er niks over gezegd, maar ik heb voor de zekerheid de dag na de punctie ook maar vrij genomen.
HEEL VEEL SUCCES ZARA! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! (en natuurlijk dat het maar 1 keer nodig is...!) XXX
De eerste 6 puncties heb ik alleen die dag rust gehouden (werd 1 follikel aangeprikt) bij de 7e punctie heb ik wel langer rust gehouden daarna (veel follikels en dus wat meer auw). Gewoon lekker met een kopje thee en een kruikje op de bank
Ik ben 3 dagen thuis geweest tot aan de terugplaatsing......... Had verplichte bedrust ivm forse nabloeding omdat vaatje geraakt was..... Verder gevoelige buik, en zoals Elmo zegt, lekker met thee en kruik op de bank...
I'm back! De punctie was geen pretje zeg.Toen ze m'n rechtereistok aanprikte ging ik door die tafel heen van de pijn.En continu pijnscheuten die helemaal doortrokken naar m'n rug en zelf naar m'n poeperd. De andere eierstok ging stuk beter.Heb weinig last van buikpijn, hoop dat dat zo blijft. Zaad was goed!En 16 eicellen gevonden!2 ervan zijn ws nog niet rijp genoeg, maar ik ben blij! Zaterdag word ik tussen half 9 en 10 gebeld, krijgen we te horen of er terugplaatsing komt.Die komt dan ws zaterdag en anders zondag. Maar men, ik ben er voor nu ff vanaf!
En nu lekker rustig aan doen! Gefeliciteerd met de goede oogst. Nu maar duimen dat er een toppertje tussen zit!
Van harte met je goede oogst meid! Fijn dat je geen napijn hebt! Nu maar hopen dat het meteen de laatste punctie was. Succes met afwachten hoor! Elmo
Schaapie, ik wilde je ontzettend veel kracht en sterkte toewensen. Over de napijn was ik te snel geloof ik.Ik ben vandaag weer wezen werken en dat heb ik geweten.Ik had pijn met plassen, en ik bleef naar de wc gaan, want drink liters water weg.maar tijdens het plassen voel ik een soort van druk op m'n blaas.Erg pijnlijk.En het straalt soms dan ook uit naar m'n onder rug, linkerkant. Ook buikpijn, zijkanten, denk dat het van m'n broedstokken komt. M'n buik voelt erg gevoelig aan, beetje beurs lijkt wel. Dit zal toch wel normaal zijn?
Klinkt meer als een blaasontsteking eigenlijk....misschien even laten checken? Rustig aan doen hoor..en goed drinken inderdaad!
Haha, dat zou je haast denken ja.Maar ik drink altijd erg weinig.En sinds zondag drink ik minimaal 2.5 liter water.Misschien dat m'n blaas het niet gewend is om zoveel vocht binnen te krijgen.Het plassen zelf gaat goed, een nijlpaard is er niks bij. Morgen meteen ff navragen in het zh.
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!Vanmiddag om half 2 is de tp! Ze vertellen de details pas in het zh , maar er is er in ieder geval eentje goed genoeg bevonden! Jeetje, wat een ontlading zeg.Ik zag het bijna niet meer zitten.Hoe dichter we bij HET telefoontje kwamen hoe onzekerder dat ik werd!