Hoi meiden! Ik moest 2 weken geleden terug voor een fm meting na 100 ng clomid gebruikt te hebben. Waren 2 eitjes van 12 en 14 mm. Ik hoefde niet meer terug te gaan maar wel op dag 20 bloedprikken voor progesteron. Gisteren de uitslag gekregen en die was 1!! Dus geen eisprong gehad of tenminste geen goede. Nu vraag ik me af komt nu wel mijn menstruatie gewoon ??
Balen, zeg! Als je geen (goede) eisprong hebt gehad, volgt er over het algemeen geen menstruatie. Vaak wordt een kuur gegeven om het op te wekken, zodat je daarna weer van start kunt met de hormoonmedicatie. Succes!
Als je geen eisprong hebt gehad, wordt je inderdaad niet ongesteld. Maar reageer jij wel op Clomid? Ik ben tot 150 gegaan, maar zonder resultaat. We zijn daarna overgestapt naar puregon en dat sloeg bij mij echt aan (zie mijn trotse banner). Wens je veel succes!!!
Je kunt wel ongesteld worden hoor, als je baarmoederslijmvlies wel dik was geworden, moet dat toch weer afgestoten worden. Volgens mijn artsen is het trouwens pas zeker dat een follikel echt door gaat groeien vanaf 15mm.. Het kan dus zijn dat ze weer gekrompen zijn.
Ik heb dat ook 1 ronde gehad, bij mijn kwam mijn menstruatie wel gewoon. De maanden erna heb ik indien ik eitjes had zitten een ovitrelle injectie gehad zodat ze zeker springen, welliicht kun je dat ook vragen!