Welke kruimeldief zuigt echt goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door rbnlin, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn oude kruimeldief heeft de geest gegeven en ik ben nu op zoek naar een nieuwe kruimeldief maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik wil er max € 75,- voor betalen.

Welke hebben jullie en zuigen die de korrels (en eventueel kattenharen) echt goed weg?

Ik lees graag jullie ervaringen.

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wij hebben de kruimeldief van Dyson en die zuigt echt geweldig! Hij is wel duur maar dan heb je ook wat :D

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Wij hebben er okeentje van Dyson, de animal pro. Betaal je idd wel wat meer voor, maar zou hem voor geen goud willen missen. Hoef ik niet meer telkens de hele stofzuiger tevoorschijn te halen als de katten weer eens ergens hebben gelegen waar ik wil zitten.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

5. liekeb

liekeb Lid

19 jan 2011
    86
    11
    8
    Hier ook een Dyson! Kost wat maar dan heb je ook wat! Gebruik 'm ongeveer drie keer per dag, sowieso na iedere maaltijd. Ook erg handig om even boven snel te stofzuigen. Er zit een lange steel aan en daardoor gebruik je 'm als een gewone stofzuiger. Doordat er geen snoer aan zit loop je gewoon lekker door. Voor een grote beurt vind ik hem niet toereikend maar wel om alles voor het oog netjes te maken. Een ideaal ding, kan echt niet meer zonder!

6. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ga dan op dyson zoeken. Hoorde ook dat een black en Decker goed is.

Deel Deze Pagina