slechte verpleegster...

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Niet alleen mannen zijn zo hoor, mn zusje doet dit ook hahaha. Maar ik herken het gemiep wel; van mn zusje dus, maar ook van mn vader en ex. Ik kan er zo slecht tegen als mensen lopen te piepen, omdat ze 'ziek' zijn of 'pijn' hebben. Best apart, gezien ik in de zorg werk :p:) Overigens heb ik dan wel alle geduld van de wereld en ben ik hartstikke zorgzaam. Maar bij de mensen om me heen heb ik dat stukken minder.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Tja, als vrouwen ongesteld zijn kunnen ze er ook wel wat van

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,244
    11,824
    113
    Ach errum Blike. Ik heb medelijden met je.
    Hier een uitzondering als ik het zo lees.
    Eentje die doorbikkelt en na 2 dagen thuis zegt, sow, nu ben ik beter en weer gaat werken... dat is dan weer het andere uiterste ;)

4. Islah

Islah Niet meer actief

Hier ook.

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier ook zo'n man maar ik negeer hem meestal wel. Kan wel op mumble zitten om daar uit te leggen hoe ziek hij is en kan wel wat te snaaien halen in de keuken maar dat glas water is er net te veel aan... Zoek het zelf maar uit dan.

Een paar maand terug was ik echt niet lekker, ineens heel draaierig en amper op mijn benen kunnen staan. Zegt hij: ga maar lekker 5 minuujes liggen. En effectief na 5 minuten kwam hij zeggen dat het nu toch tijd was om door te gaan en bezig te zijn met de kinderen. Heb ze ontbijt gegeven en toen tv aan in de kamer van de oudste en gewoon in zijn bed gelegen oogje in het zeil houdend terwijl ze speelden/v keken. En man ging slapen want hij had een nachje door gegamed.

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Hier ook.. Moet hem echt dwingen wat rustiger te doen.. Lichtelijk eigenwijs

Share This Page