Waardevol, das wel erg! Op de site staat dat de paarse pluim 100euro waard is!! Pakket nemen we dus niet hihi.
Ik heb er toen een ballonvaart van gedaan. Was een kerstpakket. Ik wilde iets nemen wat ik normaal nooit zou doen. (omdat ik dat te duur vind) Dus voor de ballonvaart gekozen, was super!
Ik zou zeker geen verrassingspakket nemen. Ik stel zelf kerstpakketten samen en wij hebben ook een online cadeausite (niet de pluim) en daar doe ik de selectie voor. De verrassingspakketten zijn echt samenraapsels van wat er nog over is. Simpelweg omdat er nu bijna geen spullen meer leverbaar zijn. En dus wordt in het magazijn gekeken wat er over is, en daar wordt geprobeerd een leuk pakket van te maken Zo gaat het tenminste bij ons, kan me niet voorstellen dat het ergens anders anders gaat. Ik zou het dus echt afraden en een ander cadeau uitzoeken.
Oeps, sorry! Misschien was het wel een andere kleur pluim dan, maar iig de pluim van rond de 50 euro hadden wij. Maar dan nog vond ik niet dat je het geld eruit had.
Nou idd, en ik ben vegetarier en vaak zitten er allerlei vleesdingen in zo'n pakket. De helft kan ik dus al niks mee. Ik ga lekker voor de rituals shoppen samen met een vriendin!
oh ballonvaart enzo? Nou zulke hoge pluimen heb ik niet...ja dan zou ik ze moeten opsparen... Ik ben naar walibi 2x geweest heb een mp3 speler besteld en een waardeloos, snel uitvallende doodgaande mini mini mini bonsai gekregen hahaha (En heb hier prachtige bonsai's staan dus weet er mee om te gaan) Maargoed Denk nu aan een gratis verblijf op een camping voor een weekend van roompot, dus alleen gratis sta-plek maar ik hoor slechte verhalen over die in zeeland..opgepropt etc...iemand ervaring?