Ik dacht vrijdagavond dat ik verkouden werd, inmiddels blijf ik maar niezen, snotteren en traanogen houden. Verder nergens last van, geen zere keel bijvoorbeeld, niet het idee van ziek zijn of überhaupt 'gewoon' verkouden. Kreeg vandaag het idee dat het wel eens door de narcissen op tafel kon komen? Ben helemaal niet bekend met hooikoorts, maar dit lijkt er verdacht veel op. Hoe dan ook, de narcissen maar in de bijkeuken gezet. Wordt het beter, zet ik ze wel even weer in de kamer, test... Apart als dat het is, nooit eerder gehad en ben eigenlijk gewoon benieuwd of iemand dit bekend voorkomt?
Yep dat heb ik ook met narcissen, blauwe druifjes e.d. Ik heb wel hooikoortsklachten sinds 10 jaar. Daarvoor nergens last van en ineens in het voorjaar wel. Ik heb vorige week bollen gekregen, die staan sinds het weekend buiten
Een allergie kan ogenschijnlijk uit het niets opkomen. Volgens mijn allergoloog (destijds) ben je dan wel al in meer of mindere mate allergisch geweest, maar het kan zijn dat je er niks van merkt en dat je later pas klachten kunt krijgen.
Dat had ik ineens met hyacinten. Daar kwam ik achter toen iedereen op het werk ter attentie van de directie een mandje met bollen had gekregen. Ik krijg nog tranende ogen als ik er weer aan terug denk.
Bijzonder zo ineens. Hyacinten heb ik al nooit, nooit een reactie op gehad, maar vind ze wel vreselijk stinken!