Hoi, Misschien weet een van jullie dit: Ooit heb ik op een vakantie van iemand een tube 'superlijm' gekregen (hij kocht deze op de Zwarte Markt in Beverwijk), dat was zo'n superlijm dat we er de kunsstof bumper van onze auto mee konden plakken. Weet iemand misschien een merknaam van zo'n superlijm? Als ik google krijg ik alleen de bekende merken. Misschien zijn die ook goed, maar ik dacht laat ik hier even om advies vragen. Een stukje van de Bugaboo-kap is afgebroken (daar waar je het vastklikt om het aluminium) en ik moest meteen denken aan dat tubetje van toen, maar ja, dat is inmiddels 10 jaar geleden. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik weet niks van superlijm, maar wel dat Bugaboo een superservice heeft. Grote kans dat als je ze mailt/belt en uitlegt wat het probleem is, ze je kosteloos een nieuw onderdeel opsturen.
Waarom werkt superlijm van bijvoorbeeld bison niet? Gewoon de gamma binnenlopen, daar hebben ze echt 'superlijm'
Oh dat zou best kunnen dat die lijm ook goed werkt. Maakt me idd niet zoveel uit van welk merk de superlijm is, als het maar plakt als een malle