Hoi meiden, 7 weken na de bavalling van mijn zoontje werd ik weer ongesteld. Ik ben meteen die dag weer met de pil begonnen. Nu vloei ik alweer anderhalve week behoorlijk heftig. Normaal gesproken zou je na een dag of 5 na het slikken van je pil minder moeten gaan vloeien, maar niets is minder waar. Ik wordt er best wel een beetje gek van elke keer dat maandverband (omdat tampons nog niet blijven zitten). Nu is het ook nog eens mooi weer en ik kan niet eens het zwembad in Wie van jullie heeft dit ook gehad? Liefs Mariska
ik heb dit dus ook! ik was ongestelt geworden gelijk met d epil begonnen heel de strip door bloedverlies gehad nu afgelopen donderdag gestopt met de pil en nu loop ik helemaal leeg! zat gister op de wc en er kwamen 2 grote stolsels mee uit is dit normaal? ik heb een ks gehad dus in pincipe hoor ik geen stolsel te verliezen erg vaag dit...
Hoe kom je erbij dat je geen stolsels hoort te verliezen na een keizersnede? Volgens mij is dat normaal hoor. Ik heb het ook gehad na mijn keizernsnede. Vervelend is het wel idd.
de kraam zorg zei tegen mij dat dat dus niet hoort omdat ze met de keziersnede alles weg halen! en ik heb die stolsel pas na 7 weken gehad! daarom vind ik het zo raar!
ik ben na mijn zwangerschap over gegaan op een andere pil en daar bleef ik ook gewoon ongie bij...tussentijdse bloedingen....en alles wat erbij hoort.. heb nu een wat zwaardere pil en nu is er niets meer aan het handje
Ik vloei nu nog steeds. Nog 5 dagen slikken en dan moet ik weer echt ongi worden Ik wordt gek van die matrassen tussen mijn benen. Wil er nu wel eens een keer vanaf zijn. Ik hoop dat de volgende strip beter zal gaan. Anders stop ik met die pil. Ik slik hem om gewoon regelmaat te hebben in mijn cyclus, en niet om alleen maar te vloeien. Liefs Mariska
ik ben vandaag weer begonnen met een nieuwe strip en ik vleoi niet meer dus is weer helemaal goed gekomen gelukkig