Slechte weerstand

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Marscha, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Wat doen jullie alleenstaande moeders om je weerstand te verbeteren?

Ik ben eigenlijk nooit ziek maar heb me sinds 2,5 week helemaal niet meer goed gevoeld. De hele tijd zit ik maar aan te wakkeren.

en nu heb ik dus al helemaal de griep te pakken, ben mn stem kwijt, enorme keelpijn, mijn hele lippen zijn pijnlijk en liggen open, heb oorpijn loop te hoesten en te snotteren en mn hoofd barst zowat uit elkaar...

Ik ben voorlopig doordeweeks nog even in me eentje met de opvoeding en madam is altijd overdag enorm wakker en wil overal bij zijn dus echt tijd heb ik niet. Boodschappen doen gaat prima, dan is ze in dr sas, maar het eten daarna ook echt klaarmaken is wat minder makkelijk dus dat schiet er soms nog wel eens bij in...

Hebben andere alleenstaande ouders "foefjes"?

En niet van die vitaminepillen tegen je weerstand want daar heb ik mn kast en mn buik al vol van. Die werken blijkbaar dus niet.

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb niet veel tips voor je maar kan je wel zeggen dat de eerste maanden meestal erg zwaar en vermoeiend zijn en dat je er even doorheen moet, en ik voelde me ook afgezwakt, hoewel ik vaak het gevoel had dat de borstvoeding me de nodige energie gaf ondanks het vele voeden 's nachts.
    Ik neem dan wel vitaminen die helpen, en ik ga regelmatig lopen/joggen, sporten verhoogt ook de weerstand. Als ik erg moe ben dan ga ik overdag als Lou haar slaapje doet even naast haar pitten maar dat is voor jou blijkbaar geen optie. Vind het wel beetje vreemd dat je kindje overdag niet slaapt, is misschien en fase? Louiza sliep aan die leeftijd erg veel overdag.

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk dat er maar 1 oplossing is: slapen! Vooral heel veel slapen, zoveel mogelijk! Anders maar af en toe iemand vragen om even op te passen ofzo? Maar als je meer slaapt voel je je waarschijnlijk weer een ander mens. Je energie word veel meer, je weerstand stijgt enorm.

En inderdaad, wel uitkijken dat je baby genoeg slaapt! Te weinig slapen is heel slecht, zeker als ze nog zo klein zijn. Je hebt natuurlijk baby's die uit zichzelf minder behoefte hebben aan slapen. Je moet alleen uitkijken dat ze niet wakker blijft door oververmoeidheid, of doordat ze niet in slaap komt. Maar ik denk dat je dat zelf wel merkt.

4. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ach ze slaapt snachts door en overdag is ze wat meer wakker, ze slaapt vooral veel als ik haar meeneem naar vanalles. al loop ik maar een ommetje ofzo, dan slaapt ze heerlijk tegen me aan in de draagzak. van haar bedje moet ze overdag niets weten vaak.

soms wel hoor maar meestal niet.

Achja ik ga lekker bijslapen, mn meiske slaapt dus heb ik ff tot 8 uur om bij te tanken.

Share This Page