In welke folder stond dit??

Discussion in 'De lounge' started by Iloiza, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ik ben van de week (of was het vorige week??) een marmersetje tegen gekomen in een folder.
    Een setje speciale verf om mee te marmeren (op eieren, op papier, ...).

Ik wou dat setje gisteren gaan halen, maar ik weet dus niet meer in welke folder het stond. Ik heb alle folders in huis nagekeken en zelfs de oud-papier-bak op z'n kop gezet, maar ik kan het niet meer vinden. :(
    Weet iemand in welke folder er een marmersetje stond??

2. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
  3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt voor de link, maar helaas kan ik het hier ook niet op vinden. :(

Ik hoop dat iemand anders dit ook in een folder heeft zien staan... ik kan me écht niet herinneren welke het was. Iemand een idee??

4. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    bedoel je niet craccele= niet goed geschreven maar misschien is dit je zoek term..

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Nee, dat bedoel ik niet. Marmeren is een techniek waarmee je papier oid kunt versieren/verven. Het is al een oude techniek, die met pasen ook wel word gebruikt om eieren mee te schilderen.

Ik heb wel even gezocht op craquele (zo schrijf je het ;)), maar ik krijg dan alleen craquele bolverlichting te zien. Ook leuk, maar niet wat ik zoek. ;)

In de folder heette het volgens mij ook gewoon 'marmerset' of 'marmersetje' en er stond bij dat het op eieren kon, op papier en op nog iets (maar dat weet ik niet meer).
    Er stond een plaatje bij van het setje marmerverf, en een plaatje met een gemarmerd ei als voorbeeld.

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    misschien op folder.nl?

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ook niet. :(

Hmmm, begin nu toch wel een beetje aan mezelf te twijfelen of ik niet hartstikke gek ben?!! ;)
    Nou ja, nog maar een keer de oud-papier-bak op z'n kop...

8. akstra

akstra Actief lid

Jul 26, 2011
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    check eens www.slimmerspelen.nl weet niet of die een folder hebben maar daar is deze set wel in de aanbieding! Even bij zoekopdracht marmer invoeren!

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Dank je!!
    Dit is niet de set die ik heb gezien, maar als ik die folder echt niet terug kan vinden dan ga ik het hier kopen. Ben hier volgens mij wel iets duurder uit, maarja...
    Ik blijf nog even zoeken.

Share This Page