Haha leuk hoor! Ik kom er al heel veel tegen die niet zelfbedacht zijn. Velen had ik al eerder gehoord. Het is oranje maar weet het niet zeker: een misschienesappeltje. (niet zelfbedacht)
- Wat heeft een dom blondje met een hele diepe navel?! * Een nog dommer vriendje... -Zit een olifant in een boom, zegt ie; "Tsjilp"
Heb me ook af en toe slapgelachen! Die Turkentrekken vond ik geniaal en dat zelfvertrouwen en diarree! Geweldig (heb nu net een kind aan de racekak). Mijn man is zo een met droge humor. Zit hij op cursus afgelopen week, hebben ze het over veiligheid (alarminstallaties en de hoeveelheid herrie) en de docent zegt iets in de trant van: daar kun je gehoorbeschadiging door oplopen of doof van worden. Mijn man: He? Die docent begint nogmaals het hele verhaal uit te leggen en de groep komt niet meer bij... Natuurlijk had mijn man hem wel gehoord Nou, zo gaat het hier de hele dag zo door
Whaha geweldig.. Ik kan hier zo vreselijk om lachen Humor dat nergens over gaat.. Niet dat ik zelf een mop heb ofzo hoor
Toch wel, al heb ik m eerlijk gejat van twitter Wat doet mijn magnetron wel, dat jou blackberry niet doet?.. Ping..
Het is zwart met rood en vliegt door de lucht.... Een vlieg met een bloedneus (haha die van dat paard bij de dokter, moest er inwendig wel om lachen.)
Yo een blinde doet toch geen lenzen in, dat helpt niks als je blind bent dus deze mop is niet van toepassing! Edit: oh er waren er meer die dat al hadden gezegd
Ik lig hier helemaal dubbel. En nu komt mijn bijdrage. Waarom heeft een muis een lange staart? Anders kun je hem niet afknippen. Nu een zelfbedachte door mijn neef, toen wij nog kleiner waren. Dr was eens een man die zat in de trein. Hij moest heel nodig plassen. Hij deed het raampje open en stak zijn piemel naar buiten. En begon te plassen. Het raampje viel dicht, zijn piemel viel eraf. Even verderop was een man aan het wandelen. Hij had erge honger. Toen zag ie een worstje liggen bij het spoor. "Mmmm lekker, een worstje!" En at het op. "Bah, wat vies, het smaakt naar piemel!" Whahaha mijn nichtjes en neefjes lagen altijd helemaal dubbel als we hem hoorden, en nu nog. Hij slaat alleen inderdaad helemaal nergens op.
Toppunt van jeugdcriminaliteit? Joyriden op een driewieler Toppunt van ouderwetse seks? Met een gebreid condoom
A guy starts talking to a beautiful blonde girl; 'I was gonna tell you a joke about my penis, but it's soooo long.' The beautiful girl laughs, and says; 'That's funny! I was gonna tell you a joke about my pussy, but then I realized you're never gonna get it..'