ik werk bij een client die ook de hele dag door flauwe moppen verteld.... hij zei tegen zijn vriendin: i love you zegt zijn vriendin terug: i love you too. zegt hij weer: i love you three vroeger viel hij op vrouwen, nu valt hij ernaast... (hij is halfzijdig verlamd)
Een man heeft een probleem. Namelijk zijn penis was te groot, namelijk 50 cm. Hij ging naar de dokter en hij zegt: Ik kan je niet helpen maar een oud vrouwtje die in de bos woont kan je helpen... Volgende dag ging hij naar het oud vrouwtje toe en liet zijn penis zien. Zegt ze: Oh my... maar ik kan je niet helpen. Er is iemand die je wel kan helpen. Er woont een kikker op de grote berg. Je hoeft alleen te vragen of je met de kikker wilt trouwen. Dus hij naar de grote berg toe (met pijn en moeite natuurlijk) maar uiteindelijk heeft hij de kikker gevonden. "Wil je met me trouwen?" en de man ging op z'n knieeen staan. "Nee." zei de kikker. Zijn penis werd 40 cm. De man was helemaal blij. Maar een week later was hij nog steeds niet tevreden, zijn penis was nog steeds te groot. Hij ging weer naar de kikker, waarop de kikker antwoordde weer met een nee. Zijn penis werd 30 cm. De man kon uiteindelijk met meisjes vrijen, maar de meisjes hadden nog steeds last van z'n grote penis en vonden het niet fijn. Dus besloot hij nog een keer naar de kikker te gaan. Want 20 cm is de ideale grootte. Man: Wil je met me trouwen? Kikker: Ik heb het al tegen je gezegd, dat ik het niet wil, verdomme. NEE, NEE, NEE!
Het is rood en vliegt door een chinees restaurant? een sambalbij Wat is een dronken hoer op de fiets? een zigzagnaaimachine
hij zei tegen zijn vriendin: i love you zegt zijn vriendin terug: i love you too. zegt hij weer: i love you three dat zeggen wij ook tegen elkaar. Alleen komt er nog een regel achteraan: I love 4-ever... Kep nog wel een flauwe: Waarom heet een ei een ei ?? Omdat je aan de buitenkant niet kunt zien of het een hij of een zij is