Wat een onzin zeg! Kijk net op RTL4 naar Editie NL en het schijnt dat er een nwe toer in Amsterdam is...op jacht naar BNN-ers. Ze gaan gewoon in groepjes van 6,7,8...met een keukentrap voor het raam van bv Connie Breukhoven staan ...en vervolgens weer verder naar de huizen van andere BNN-ers om die lastig te vallen. Niet te geloven toch.. Ben ik de enige die het belachelijk gedrag vind? Mirre
uh nee ik vind dat ook belachelijk ze proberen en verzinnen steeds gekkere dingen. Gekker dan dit moet het toch niet worden
Ja ik zag het ook en vind het ook belachelijk. Het zijn ook maar gewone mensen laat ze lekker met rust zeg.
ik ben het er helemaal mee eens dat het achterlijk is. maar toch kijken heel veel mensen er naar ookal delen ze dezelfe mening. we zijn toch allemaal nieuwschierig hoe die selebs wonen. neemt niet weg dat het te ver gaat.
Zag je haar staan op dat trapje in de PC Hoofd..stom toch! Connie heeft al gez. haar advocaat erop te zetten. Kan begrijpen dat ze niet blij met dit soort aktiviteiten zijn
Ook ik zag het net, en vond het echt veel te ver gaan. Dat je een sterrentour doet, met de vermelding hier zou die en die wonen... oke, dat is het risico van het bekende Nederlanderschap. Maar aansporen tot gluren? Of aanbellen? Of door een brievenbus kijken... nee dat vind ik echt belachelijk en niet kunnen! Moet zeggen dat ook ik mezelf afvraag waarom iemand dit nou leuk vind?
Ja ik heb het gezien gaat nergens over. Ik kan Connie ook helemaal begrijpen dat ze haar advocaat heeft ingeschakeld want dit gaat gewoon echt veels te ver.
Heb het ook gezien...slaat echt nergens op. Ga in de spits maar in de file staan, dan heb je meer kans op een BN'er hihihihi Vind het overigens geen reden om geen Editie NL te kijken....zij leggen er juist de nadruk op dat het ronduit belachelijk is! Elmo
Elmo-tje, Ben het met je eens wat Editie NL betr. By the way we hebben beiden dezelfde pendel van Kaatje Okt 06 een meisje...Graag! hihi
*offtopic* We hebben het ook allebei wel een beetje boel verdiend he Ik reken nergens op maar in dit geval had ik de positieve "boost" wel ff nodig. Liefs