weer leveringsproblemen Nutricia Omneo / overstappen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Patriezz, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wederom als een hamster op pad geweest om aan Nutrilon Omneo te komen. Er lijkt wederom een leveringsprobleem.
    Onze dochter kan niet tegen de gewone voeding.
    Zijn er forummers overgestapt naar een ander merk als Hero.
    Zo ja welke en hoe ging het.
    Ik vind Nutricia een onbetrouwbare leverancier en overweeg over te stappen.
    Het is mij overigens bekend dat ik kan bestellen via hun website echter wil ik mijn voeding niet online kopen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    kruidvat eigen merk of jumbo eigen merk. is hetzelfde als de nutrilon. sterker nog, als je de jumbo voedingslijn belt dan krijg je nutricia aan de lijn;)

ik gaf nutrilon maar op advies van kinderarts over gegaan op jumbo/kruidvat. stuk goedkoper en je hebt meer kansen dat 1 van de 3 nog ergens te koop is.

kon onderling ook gewoon wisselen tussen deze 3. nog nooit problemen mee gehad. op het kdv kregen ze nutrilon, thuis kruidvat en bij oma jumbo voeding. bij andere voeding als hero en AH-voeding was het meteen spugen.

3. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    Hier vorig jaar al overgestapt van nutrilon naar kruitvat. Ging oké. Gebruik nu nog kruitvat. Enige wat dochterlief niet lekker vond is zo over. Overstap in etappes ging goed.

Gr jolanda

4. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Hebben andere merken ook een omneo versie?
    Wij gaven nutrilon pepti...ook elke keer gedoe. Na een paar keer online bestellen (dat was vaak wél leverbaar maar werd niet door de verzekering vergoed) tóch maar overgestapt op Hero. En wat denk je? Na een maand was de Hero niet leverbaar! :x
    Ik zou dus even goed kijken naar een variant die wél altijd leverbaar is. Bij ons gaf elke overstap namelijk wel gedoe.

5. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie ervaringen.
    @nafnaf daar zit ik inderdaad niet op te wachten.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik ben overgestapt op de kv extra care.
    Is wel wat dunner dan de omneo. Voordeel, het is makkelijker weg te krijgen en leuker voor de portomonnee , nadeel ze gaat er iets meer van spugen

7. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spugen is bij ons echt een dingetje, onze dame gaat bij te veel spugen minder eten, helaas.

Deel Deze Pagina