Hallo allemaal ! Er gaan in mijn omgeving verschillende verhalen rond. Sommige mensen zeggen dat een echo absoluut geen kwaad kan voor het kindje, anderen zeggen juist weer dat dat niet zeker is omdat er niet veel over bekend is. Wie weet hier meer over ? Ik ga een 20-weken-echo laten maken in het ziekenhuis (vrijwillig) maar twijfel nu over een pretecho. Alvast bedankt voor jullie antwoorden ! Groetjes, Nikki
Voor zover ik het weet, kan een echo helemaal geen kwaad. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=132
nee kan geen kwaad hoor, het zijn gewoon snel weerkaatsende gelyuidsgolven, meer niet! En het zou zonde zijn als je je pretecho laat schieten, das zo mooi! ga je ook met 3d doen?Ik heb er trouwens een paar foto's van in me album.
Dank jullie wel voor de snelle reacties ! Is toch even fijn om te horen dat het geen kwaad kan. De kinderen in mijn klas zouden ook graag ons kindje eens zien, ik wil de verloskundige vragen of ze een kleine echo wil maken de volgende keer. Even afwachten of ze dat wil doen ... We willen inderdaad graag een 3d echo. Je foto's zijn prachtig ! Ik heb gebeld met de vrouw die de pretecho's maakt en er is een wachttijd van vier weken. We hebben nog geen afspraak gemaakt. Met 20 weken krijgen we de echo in het ziekenhuis, ik denk dat ik de pretecho dan wil rond de 26 weken, dan is er tenmiste weer verschil te zien ! Groetjes en bedankt ! Nikki