Hallo Dames, Na 35,5 weken zwangerschap dacht ik dat het leuk zal zijn om met verlof te gaan en lekker te genieten van alles.. Helaas ben ik alleen maar down en kan wel de hele dag zitten janken! Heb totaal geen zin in kerst terwijl ik altijd diegene ben die als 1e de kerstboom heeft staan! Nu? Het mag het me allemaal gestolen worden... Mn man vind me een stuk minder aantrekkelijk dan voor de zwangerschap, en tja.. ik kan het hem niet echt kwalijk nemen. Er zitten dan ook ineens 15 kilo's extra op bepaalde plaatsen. Maar leuk is het niet! Zit gewoon de piekeren over van alles en nog wat.. Wanneer gaat de kleine komen, waar ga ik bevallen? Zijn we er uberhaupt klaar voor? Ws. doodnormale vragen maar wel vragen die me 24 /7 bezig houden.. slapen doe ik wel alleen wel met dromen over deze vragen.. kortom ben gewoon super chagrijnig enzo.. sorry maar moest even mn verhaal kwijt.. Misschien iemand die zich net zo voelt? gr. M
He meis, wil je ff succes wensen! Hier (nog) niet depri, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Hormonen gieren door je lijf en werkelijk ALLES verandert. En toen ik zover was als jij vond ik dat DOODENG. Kan je zo even geen tips geven dat het beter gaat, alleen 1 ding. Gooi het eruit, krop het niet op want daar voel je je alleen maar beroerder door! Ga desnoods naar je VK en praat er met haar over. Wellicht heeft zij tips of advies waar je wat aan hebt. En wat je mannetje betreft, jij zou je prachtig moeten vinden want jij voltrekt het grootste wonder ter wereld, je laat ZIJN kindje groeien, je laat JULLIE kindje groeien en das toch gewoon supermooi! (Ok ik weet echt wel dat we echt niet allemaal supermooi zwanger zijn, en vaak voel je jezelf ook niet mooi, maar als je denkt waar je het voor doet.... Als ik dat bedacht, voelde ik me vaak weer stuk beter) Succes!
sorry, maar dat van je man vind ik echt nergens op slaan! kom op zeg. je draagt toch ook zijn kind? tuurlijk worden we er allemaal niet mooier op, maar dat hoort er nu eenmaal bij hoor. we blijven geen 18 met een strak lijf! hij zal er toch ook niet eeuwig op zijn best uit blijven zien? sorry als mijn reactie een beetje fel is, maar hier kan ik gruwelijk boos over worden! verder heb ik een paar weken geleden ook gehad dat ik niet zo lekker in mn vel zat maar das gelukkig weer snel over gegaan. ik wens je veel sterkte en hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ikvind de opmerking van je man ook erg jammer,! mannen kennen soms dan ook wel zo bot zijn (ok niet ieder dan he) Maar ik heb da soms ook wel hoor dan zit ik er helemaal doorheen,terwijl ik bijna altijd positief en vrolijk door het leven ga,nu is het continu wanneer komt de baby,waar zal ik zijn,.ben als de dood om dan alleen tezijn,.als mijn vliezen of zo breken...En ja ikben 11 aangekomen en zit er soms ook welmee maar mijn vriend vind me er nog steeds super sexy uitzien,hij is wel blij met de rondingen en zit continu aan me en doet ook alles voor me. en joh dat gaat er na die tijd allemaal wel weer vanaf. Maar denk dat erbij hoort zo op het end,heet immers niks voor niks de laatste loodjes suc6 meid