Oke, ik ben officieel bekroont tot slechtste sint ooit... Ik had het spel "poepie knor" gekocht bij de AH om in haar schoen te doen, deze mag ze elke vrijdag en zaterdag zetten vanaf de intocht tot 5 dec. Na het uitpakken was ze helemaal enthousiast over het spel dus ik maak de opmerking: mooi he! Heeft mamma toch weer goed uitgezocht dan! En manlief er meteen achteraan: Jaahaa heeft de SINTTT!!! goed uitgezocht he mamma...? En vanmorgen was al de 2e keer dat ik haar dr schoentje liet zetten en er vervolgens vergeet wat in te doen... Vorige keer heb ik gezegd dat de sint het heel druk had en dat ze nog maar snel even haar bed in moest. heb een dvd aangezet op haar kamer en snel alsnog wat ingepakt voor dr. En vanmorgen dus weer... komt manlief de slaapkamer binnenlopen; "schat, ik zie een schoentje staan, is het de bedoeling dat er iets inkomt...?" Ohja die figuurtjes van de AH wilde ik ook inpakken voor haar, dus ik stiekem in de tas gooien. Snuffelt ze in de tas; "Ooohh mamma Gooofy! Dat is leuk zeg!" Nou daar ging mn schoen kado... Ik ben bang dat het sprookje bij ons niet lang zal duren
haha eigenlijk is het niet om te lachen voor je dochtertje natuurlijk maar ik kan het me wel voorstellen want zo zou ik ook kunnen zijn Hoe oud is je dochter? mijn dochter van bijna 6 zou er niet meer in trappen als ik dit zou doen maar me zoon van 3 wel ( die is toch goedgelovig ) nog een paar dagen is het weer voobij met die SInt
hahahahahahha moest wel lachen om je verhaal, je verteld t zo leuk! Ja je verspreekt je , je vergeet t kado, je houd t kado niet geheim, slechte sint! Of piet? Ach joh, t sprookje is vast niet beeindigd door een paar fouten, je lost ze vast erg proffesioneel op hihihi....
oh echt erg dit! Pas hier wel: schrok midden in de nacht wakker omdat ik nog zwarte piet moest spelen. Dus ik om 2:00 uur `s nachts schoentjes vullen.
Haha das geen fout hoor, elke professionele piet vult pas schoentjes na middernacht Mijn dochter is 3... Dus nog vrij goed gelovig. Ze snapt het ook nog niet helemaal maar vind het goed want ze krijgt kado's whaha
Kijk wel uit volgend jaar, want vorig jaar kon ik ook nog van alles uitvreten, had ze niet door, maar dit jaar ziet en hoort ze echt alles. Dochter is nu ook bij oma zodat ik nog even de laatste dingen kan inpakken!
ja ik weet het, ben bang dat ik het sprookje heel snel in duigen laat vallen... Ik moet haar misschien ook maar naar oma sturen voortaan. De zak van sinterklaas (gevuld met kado's voor morgen) lag hier boven op de kast en mijn dochter zei doodleuk: Mamma daar zitten pepernoten in he! Die is van sinterklaas. Dus die hebben we ook maar even in de kast verstopt... t is een ramp dit. Nooit verwacht dat ik er zo slecht in zou zijn
haha, sorry moet er wel om lachen, ach je moet er gewoon nog even inkomen, volgend jaar verdien je vast je pietendiploma.
Hahaha, hilarisch! Ach, een beetje creatieve ouder redt zich er wel weer uit (hulpsinterklaas/zwarte piet, sint heeft het te druk, sint heeft het kadootje alvast aan mama/papa gegeven etc.) Komt goed, dit jaar in elk geval nog wel haha! Sterkte
Die kan ik wel gebruiken. Hoe goed ik de kado's ook probeer te verstoppen, ze vind ze altijd. In de achterbak van de auto, op onze slaapkamer, bovenop de kast... en vragen: Voor wie zijn die kadotjes mammaaaa.... en ik doen alsof mn neus bloed en maar een snoepje of filmpje aanbieden. Tot nu toe werkt het...
het toppunt was een keuken van de bijenkorf (la cuisine keuken in het roze van 3 - 8 jaar) We zagen hem en waren helemaal verliefd en ze hadden er nog maar 1. Dus we hebben hem gekocht en in laten pakken waar ze bij was whahaha De een was onze dochter aan het afleiden met speelgoed wat er stond en de ander kocht de keuken alvast laten inpakken. Uiteindelijk moesten we dus wel met de keuken naar de auto lopen ingepakt en wel en onze dochter maar zeggen: Dat is een groot kado he mamma! "Jaaahaaa zou er iemand jarig zijn?" En verder fantaseren over vanalles en nog wat om haar aandacht van het kado af te halen. Uiteindelijk hebben we besloten om de keuken te bewaren voor kerst in de hoop dat ze een gatenkaas-geheugen heeft hahaha (ze heeft overigens niet de keuken gezien hoor, wel het hele grote kado waar we mee liepen)
hahaha geweldig dit! Ik moest gisteren m'n vriend even temmen.....die riep doodleuk waar R. bij zat naar zijn moeder aan de telefoon: dat wij wel genoeg kadootjes gekocht hadden voor Sinterklaas. ....*zucht*....hihi
Hahaha, oh heerlijk! Zou ook echt een actie voor ons zijn. Ik vertelde vanochtend al dat we morgen naar opa en oma gingen, en dat ze cadeautjes gekocht hadden voor pakjesavond, hahaha. Niet dat hij er al iets van snapt, maar dat gaat nog wat worden, vooral omdat ik absoluut niet kan liegen
Hahaha geweldig!! Wij hebben afgelopen week de houten garage, die Thije van de Sint krijgt, binnen gekregen. Nu was dat een bouwpakket dus heb ik hem maar alvast in elkaar gezet toen Thije sliep. Dat is toch iets leuker uitpakken straks!! Maar die garage is wel zo geweldig leuk en ik ben er zo enthousiast over (de autootjes gaan ook als een speer over de banen... Jaja, mama moest natuurlijk even testen....), dat ik me echt vreselijk moest beheersen om hem niet alvast te geven! Het is dat mijn vriend het me verbood, anders had ik het echt gedaan....Ik was er ook zelf ook zo druk mee aan het "spelen", dat ik hem nog maar op het nippertje heb kunnen verstoppen... Tja, had ik nog kunnen beweren dat ik "testpiet" aan het helpen was....
Ik vind het toch wel grappig, hoor! Hier verspreekt mijn man zich heel erg vaak. Gisteren kwam Sinterklaas hier thuis langs met twee pieten. Werd georganiseerd door de buurtvereniging, de overbuurman was verkleed als sinterklaas. Zegt mijn man tijdens het eten: "Ik weet niet wie de pieten waren." Ik "Ahum!" Hij: "Ja, want ik had de wegwijspiet verwacht en die was er niet bij!" Ik: "Nee, die heeft het druk met uitzoeken waar alle kindjes wonen." Zulk soort gesprekken voeren we hier dus al een week of drie, je moet soms razendsnel iets bedenken. Hihi
Hahahaha.. Hier is het af en toe ook even "vergeten" zo had ik de laatste keer dat ik de schoen gevuld had vergeten het inpakpapier op te ruimen.. Maar de vorige keer kwam onze buurman bij ons binnen stormen (Cees is al jaren zwarte piet bij de intocht hier in 't dorp)... En mijn vriend vroeg toen hij weg was.. ZOoo Mike wie was dat dan... (met als antwoord verwacht.. Zwarte piet)... Zegt Mike doodleuk... CEES!!!!
HAHAHA het is wel grappig. Wij hebben het wel aardig onder controle... maar de oma's! We vieren altijd Sinterklaas met alle opa's en oma's en die vinden het altijd heel belangrijk om aan te geven wat waar vandaan komt. PFFF. Dus dan wordt er rustig gezegd.. leuk he van oma ...! Kleine ergenis..