Haha... een billendoekjesverwarmer?? (trouwens een leuk woord voor galgje!!) Tjonge wat een onzin, sta je een luier te verschonen moet je eerst 5 minuten wachten tot het billendoekje warm is... en omdat je aan 1 niet genoeg hebt moet je er vervolgens weer 1 op leggen en weer 5 minuten wachten (haha geen idee hoe zoiets eruit ziet maar ik heb er deze gedachte bij hahah)
Als je een billendoekje zou verwarmen, dan gaat toch al het vocht uit het billendoekje, of heb ik dat nou mis?
slechste uitvinding? jeetje zoveel hahaha modebladen, slecht iets voor de jeugd en mensen die wat voller zijn.(maat 30 is niet gezond voor iemand van 1,80 lang) belastingdienst ben ik het ook helemaal mee eens. oja en geweren, kanonen etc alles om oorlog mee te voeren
Kauwgom! >.< ik vind die dingen vreselijk, ik moest op de school waar ik schoon maak onder de tafels allemaal kauwgom er af krabben en bij heel veel lukte dat niet eens! =O echt dat is zo vies >.< zelf gebruik ik eigk ook geen kauwgom
Heb ook een hekel aan Winnie the Pooh.. mijn dochter noemt hem altijd Winnie the POEP.. vind het niet nodig om haar dat af te leren 8)
Die nieuwe geribbelde doppen op sommige zuivelpakken (optimeldrink enzo).Doen gewoon zeer aan je vingers met openmaken.
Ja die stickers heb ik ook, maar geeft niet af ofzo hoor.. misschien heb jij wel een andere soort ofzoo geen idee. Mijne zijn soort van rubber achter zelfklevend. Kan je zo erop plakken en eraf halen. Ideaal vind ik het en een vriend van me trapte erin , dacht dat het echte tegeltjes waren hihi
oorwarmers! heb je ooit iemand met oorwarmers gezien waar van je dacht; wauw wat ziet hij/zij er geweldig uit met die dingen op het hoofd!!!?? trek dan een muts over je oren ofzo en ze zitten ook nog verschrikkelijk, kan me nu nog herinneren hoe die dingen voelden toen ik ze op had toen ik klein was (20+ jaar geleden)
is dat nou hetzelfde als voor de wc bijv?? ik dacht namelijk als er vocht bij zou komen dat het dan eraf zou vallen.. ik heb ze wel op de wc maar nu ik dit lees misschien in de badkamer ook..
Oh de allerslechtste is al genoemd zie ik? Winnie the Pooh! Maar wat ik ook zo belachelijk vind zijn die hoedjes die je dan op het piemeltje van je baby kunt zetten zodat hij niet over je heen plast. Kom op zeg! Je zet je zoon toch niet zo'n hoedje op zijn piemel? Leg er dan even een billendoekje op.. Dit zijn ze: Beba Bean Pee-Pee Teepee : Lil’ Tulip’s: maternity • baby • kids
mvliam@ nou jaaaaaa hahaha teletubies zijn ook wel iirtant maar dochter vind ze geweldig. nah toch beter als winnie the nicht! ( tis toch een mannelijke beer welke vent heet er nu winnie
Idd, rechtshandige apparaten. Neem nou bijv. een pinautomaat (maar dan die met het schuifje rechts). Sta ik daar heel onhandig met mijn linkerhand het pasje er door te halen. Klinkt voor rechtshandige mensen als een peuleschil, maar tis echt niet handig. En 9 van de 10 keer pakt het apparaat mijn pas dan niet. En met mijn rechterhand lukt het gewoon niet. Ik ben dan ook extreem linkshandig.