ik heb ze ook op de wc, je moet ze eerst nat maken met water. als ze dan drogen hechten ze. heb totaal geen problemen met wc schoonmaken, laten niet los oid, maar geen idee hoe dat zit als er een volle douche op staat. misschien met eentje beginnen om te proberen?
Ja lastig hé, heb er ook altijd last van, vooral met de schaar! Gelukkig zijn er ook nog hele goeie uitvindingen (linkshandige schaar)
Nee idd. Ik zat net in een huis met 3 rokers. Alledrie weten ze dat ik zwanger ben. Jammer hoor, dat daar zo weinig rekening mee word gehouden. (sorry, was offtopic...)
O'ja mijn man roept vanuit de keuken: Die lelijke hekjes die je vaak in de binnenstad ziet voor het raam. Zo nutteloos, zo lelijk, zo niet nodig! Raamhekjes heten ze geloof ik.
O'ja flitspalen mogen van mij ook wel weer van de weg OV Chipkaart vind ik ook een onhandig rot ding, liever nog de strippenkaart! En wie in godsnaam de onderbroekopvouwer heeft uitgevonden :-S
wat ik de slechste uitvinding vind is MUGGEN! aaaarrrrrgggghhhh! wordt knettergek van die beesten! Vannacht hebben ze mijn zoontje dus gestoken en daarmee wakker gehouden en wij dus ook!
irritante mensen LOL oh en In the night garden... wat een belachelijk programma. Gelukkig vind Suzanne er niks aan. upsadaisy of hoe dat ding ook mag heten....