sleeën!!! dus niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door siriel, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

overigens als ze het te koud vinden op de sneeuw.. zou ik ze lekker zelf laten lopen
    evt zelf de slee laten trekken.

dat is ook hartstikke leuk en je zit niet heel de tijd stil
    stuk warmer... :)

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Hier ligt echt een enorm dik pak! Ik denk wel 15cm als het niet meer is. Maar het sneeuwt nog steeds, hoop dat het snel ophoud, en dan lekker naar buiten!!

3. Saskia78

hehe waarom niet tijdens het sneeuwen naar buiten?
    warme muts op.. en straks binnen lekker samen opwarmen in de douche en met een warme choco.

hier vanochtend drijfnat tegen de tijd ik thuis was...
    eerst door de sneeuw naar school.. die daar natuurlijk in no time gesmolten was
    en daarna nog lekker een kwartier terug door de sneeuw.

ik was net de verschrikkelijke sneeuwman... :D

4. Saskia78

ik ga zo ook maar eens de slee uit de schuur halen...
    misschien dat ik hem zo maar meeneem naar school :)

als ze er niet op wil zitten.. kan ze hem zelf wel trekken.
    (en gezien ze enkel een spijkerbroek aan heeft.. is zelf zitten toch wel wat fris denk ik)

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Daar had ik dit topic om geopend. Het waait hier nu keihard, en sneeuwt, dus vanmorgen op de slee, huilen tranen met tuiten, die sneeuw snijdt in je gezicht. Hij was van top tot teen ingepakt. Maar dat snijden in zn gezicht was geen pretje!

6. Saskia78

hmm mja.. in de tuin gaat dat beter toch? :)

hier trouwens toen ze nog klein was hadden we bij de zeeman een bivakmuts gehaald
    die zitten echt lekker warm.. en dan steekt echt alleen nog het snoetje eruit.
    capuchon er overheen enzo... :)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier sneeuwt het ook te hard om naar buiten te gaan, dat is niet leuk. Maar zag op sneeuwradar dat het zometeen wel even stopt dus kan ze mooi met papa sleeën. Papa is nu gauw nog weg voor een skibroek want die hadden we nog niet.

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Oh ja buiten speelt hij naar hartenlust, het leek mij gewoon leuk om met de slee boodschappen te gaan doen enzo, je zag ook alleen zn neus en ogen nog maar, dus hij was echt goed ingepakt. Hij heeft een dik skipak, het is ook niet de kou hoor, maar de wind en sneeuw in zn snoet. In de tuin gaat prima. had gewoon graag een wandeling gemaakt:D Maar dit is vast niet de laatste sneeuw, en de zon zal er ook vast nog een keer bij door komen, en gaan we dan lekker wandelen

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zelfs in de sneeuw spelen/lopen word niet gewaardeerd.
    Ze staat heel enthousiast voor het raam, lekker dik inpakken vind
    ze prima, tot de deur open gaat...............

10. Saskia78

Mja hier gaan we de 15cm niet halen vrees ik... Helaas voor dochterlief :)

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Hier smelt de sneeuw alweer :(

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Heel herkenbaar haha.
    Toen het dit jaar in februari ook zo sneeuwde ging ik lekker met beide meisjes naar buiten,met de slee.
    De oudste (nu 6) vond het geweldig maar jongste (nu 2,5) vond het vreselijk.
    Het was zo koud en hoe warm ik haar ook aangekleed had,ze moest er helemaal niks van hebben.
    Na een klein rondje en een huilend klein meisje ben ik maar richting huis gegaan.
    De oudtste was het er alles behalve mee eens dus ben later nog alleen met haar lekker op pad geweest en de kleine bij papa gelaten.
    Ben nu nog niet buiten geweest met de kinderen.
    Oudste ziek thuis,jongste hangerig en koortsig en ben zelf ook niet lekker.
    Straks gaan we naar de winkel en ben heel benieuwd hoe de sneeuw deze keer bevalt bij de kleinste!

13. dat dacht ik hier ook, maar inmiddels is het weer een graad kouder ( onder 0)en sneeuwt het weer.

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.854
    4.104
    113
    Hier papa en mama die gek zijn op sneeuw!

Onze oudste was net begonnen met sneeuwschuiven (hij is bijna 3:D) en wilde niet meer mee naar binnen:D
    En de jongste van 1 vond het ook leuk buiten met de bezem en wilde ook niet mee naar binnen.

Kids hebben dus onze genen gekregen wat betreft de sneeuw!

Voor straks staat de slee gepland, ben benieuwd hoe dat zal bevallen, maar anders maar lekker buiten lopen in de sneeuw.

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Jammer dat bij sommigen van jullie het sleeën niet zo'n succes is! :( Vanmorgen voor het eerst met ons meisje op de slee geweest; ze vond het fantastisch!! Dat doen we vandaag weer een keer! :)

16. Saskia78

Hmm hier nog steeds dooi.. Zie het gras alweer door de sneeuw piepen.
    En op straat is alles een natte kledderzooi.

Allemaal vervelend genoeg maar het schijnt vannacht ook flink hard te gaan vriezen... Dan wil je morgen dus echt niet naar buiten :)

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier regent het... En de sneeuw is al helemaal weg.

18. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Hier sneeuwt het nog steeds, maar het waaien is afgenomen, dus hup nog een keer proberen! En nu vind de kleine man het prachtig om op de slee rond te sleeën. Nu krijgt hij geen sneeuwvlagen in zijn snoetje. Van mij mag het nog even zo blijven;)

19. singa

singa Niet meer actief

Straks dus toch maar gewoon met de wagen de kleine meid ophalen bij de opvang. Was al aan het twijfelen want ze vind de sneeuw helemaal niks en echt goed vasthouden doet ze ook niet.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier is het `1 prut bende van natte sneeuw
    ook al niet leuk dus

Deel Deze Pagina