ik heb gisteren me slee binnen gekregen via mp nieuw 29,95 incl rugsteun, ze hebben er nog meer de verkoper is winterpret. ff zoeken op houten slee
Ik heb hem net in elkaar gezet. Gekocht bij Bart Smit (online) inklapbaar en met rugsteun. Zometeen gaan we hem uitproberen!
ik heb de oude van mijn ouders gehad... moet alleen een rugsteun bij (was die nu bij de praxis te koop?) Gijs is zeker te klein op sleeen ???
Ja hij is mooi hoor, lekker groot ik heb nu de steun en koord bij Hans Stassar Camping & Recreatie vandaan 16 euro (inc verzendkst) dus nu ff daar op wachten, ik ga vanmiddag ff de slee uitproberen, dan doe ik het ff met een zielig touwtje
hier ligt een enorm dik pak sneeuw dus vanochtend met 2 kinderen de nieuwe slee uitgeprobeerd. Was hartstikke leuk! Mijn jongste van 1.5 moest wel even 'wennen' aan de sneeuw die maar in zijn gezicht bleef komen, maar hij zat enorm braaf op die slee...echt heel grappig gezicht.
m'n dochter HAAT sneeuw....brullen als het op d'r schoenen/hoofd/handjes komt....en gelijk naar binnen 'njeeuw stom...binnen??' Daar gaat de sneeuwpret
hoi Megamom, een paar dagen geleden vond mijn zoontje het ook niks. Echt krijsen en naar binnen willen. Maar vanochtend op de slee ging het opeens heel goed. Misschien gewoon nog eens proberen, ze moeten er natuurlijk ook aan wennen. (heb mijn zoontje wel heeeel goed aangekleed)
Even een vraagje: de rugleuning die ze bij Bart Smit verkopen past die op elke houten slee? Ik heb net een Davos slee besteld van 100 cm en ben nu dus op zoek naar een rugleuning.
Misschien heb je vandaag meer kans dat ie komt Poema (kan je online niet kijken of ie al verzonden is met track&trace) Heb net gekeken bij neckermann, hij geeft nu langer dan 2 weken levertijd aan, hoop voor dat je er niet naast gepiest heb