Slee online kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara11, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb gisteren me slee binnen gekregen via mp nieuw 29,95 incl rugsteun, ze hebben er nog meer de verkoper is winterpret.
    ff zoeken op houten slee

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb hem net in elkaar gezet. Gekocht bij Bart Smit (online) inklapbaar en met rugsteun.
    Zometeen gaan we hem uitproberen!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb de oude van mijn ouders gehad... moet alleen een rugsteun bij (was die nu bij de praxis te koop?)

Gijs is zeker te klein op sleeen:( ???

4. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ja hij is mooi hoor, lekker groot ik heb nu de steun en koord bij Hans Stassar Camping & Recreatie vandaan 16 euro (inc verzendkst) dus nu ff daar op wachten, ik ga vanmiddag ff de slee uitproberen, dan doe ik het ff met een zielig touwtje :D

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hier ligt een enorm dik pak sneeuw dus vanochtend met 2 kinderen de nieuwe slee uitgeprobeerd. Was hartstikke leuk! Mijn jongste van 1.5 moest wel even 'wennen' aan de sneeuw die maar in zijn gezicht bleef komen, maar hij zat enorm braaf op die slee...echt heel grappig gezicht.

6. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    m'n dochter HAAT sneeuw....brullen als het op d'r schoenen/hoofd/handjes komt....en gelijk naar binnen 'njeeuw stom...binnen??'
    Daar gaat de sneeuwpret ;)

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Megamom,
    een paar dagen geleden vond mijn zoontje het ook niks. Echt krijsen en naar binnen willen. Maar vanochtend op de slee ging het opeens heel goed. Misschien gewoon nog eens proberen, ze moeten er natuurlijk ook aan wennen. (heb mijn zoontje wel heeeel goed aangekleed)

8. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    je hebt gelijk hoor, vanmiddag ging het al een stuk beter ;)

9. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Even een vraagje: de rugleuning die ze bij Bart Smit verkopen past die op elke houten slee? Ik heb net een Davos slee besteld van 100 cm en ben nu dus op zoek naar een rugleuning.

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @Ariël ik hoop het wel want heb zelfde combi als jij besteld. Maar nog niks binnen :(

11. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Misschien heb je vandaag meer kans dat ie komt Poema (kan je online niet kijken of ie al verzonden is met track&trace)

Heb net gekeken bij neckermann, hij geeft nu langer dan 2 weken levertijd aan, hoop voor dat je er niet naast gepiest heb

Deel Deze Pagina