hoe doen jullie dat? ik neem het onderstel van de wandelwagen mee en de maxicosi die ik erop kan klikken, man, man, het zweet breekt me altijd uit als ik de wandelwagen in en uit moet klappen en maxicosi erop moet klikken die loodzwaar is met poppie erin, resultaat, een overbelaste schouder. als ik boodschappen heb gedaan dan kan ik daarna altijd gelijk weer douchen in ieder geval, ik kan niet wachten tot ze zelf een beetje kan staan of zitten zodat ze in de boodschappenkar kan.
hier zet ik ze gewoon altijd met maxicosi en al in de kar ( dus niet erop dat vind ik eng) je kan dan niet zoveel meenemen maar gelukkig vind kleine plurk het niet erg als ik ze helemaal inbouw tussen de boodschappen. soms zie je nog net een hoofdje er boven uitsteken en dan moet je die oude dametjes es zien lachen erom.hahaa. als ik echt heel veel nodig heb breng ik ze bij oma en ga ik alleen
hahaha, ik zie het zo voor me ik zou dat nog eens kunnen proberen inderdaad. ik moet zo weer namelijk, bah!
Hihi, als je dat al zo'n onderneming vind probeer het eens met een ondeugende dreumes er nog bij... Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook altijd een strijd om ergens te komen. Goede moment, jasje aanwurmen, maxi cosi in en uit, het zweet breekt me uit.
ja ik ook hoef gelukkig alleen maar eten voor vanavond en een brood. dus gelukkig niet veel en hopelijk zo weer terug
kan ze met 8 maanden nog niet genoeg rechtop zitten voor het zitje van de winkelwagen dan? hier heb ik geluk (engeland) heir heb je wagentjes in alle soorten en maten, 1 waar je het autostoeltje op kan klikken, 1 met een baby tot 9kg liggend zitje, 1 met een baby tot 9 kg meer rechtop zitje, dubbele zitjes en de gewone klapstoelzitjes... ideaal want zo kan ik mn mannetje altijd meenemen boodschappen doen zonder enige stress....
hier bij de ah zit al een mc achtig ding al op de winkelwagen, ik deed er altijd wel een doek er in want vond het niet zo fris als ze er zo in lag.
Ik deed samen met mijn vriend de boodschappen voor de hele week, op een avond of zo en dan de kleine boodschapjes kunnen dan idd met maxicosi in de boodschappen kar. Vrij relaxed. Of ik deed het samen met mijn moeder, dat ook nog wel eens als mijn vriend niet mee kon. succes weer vandaag!
Weet niet hoever de winkels bij je vandaan zijn, maar ik loop meestal gewoon geen gedoe met de wagen want daar zit ze dan al in
nou die van mij is bijna 11 maand en die vertikt het dus om te zitten. of ze staat of ligt en dat heel de dag door hier
heb 1 keer mijn zoontje met maxi in de kar gezet en volgegooid met boodschappen. Bijna alles had hij opengescheurd dus dat was geen succes. En klein boodschapje doe ik gewoon met de wandelwagen, maar als ik grote boodschappen moet doen dan blijft hij of bij opa en oma of ik doe boodschappen als vriendlief thuis is.
Hier zijn de winkels op niet zo'n grote afstand, maar voor een kleine boodschap ga ik gewoon met de wandelwagen en neem ik een klein rolmandje mee. Voor de grote wekelijkse boodschap zet ik ons meisje in de winkelwagenzit, ze kan al 2 maanden stevig zitten, en dat scheelt een hoop.
lopen naar de winkels kan niet, jaah, kan wel maar het is 10 kilometer lopen, dus dat vind ik persoonlijk iets te ver
een uitdaging? ik vind het verschrikkelijk!! als jayla in het karretje zit wil ze constant dat ding in der mond duwen waar je dat karretje mee vastzet als je het wegdoet begint ze te schreeuwen ze graait alles uit de rekken en oweee als het te lang duurt allemaal dan komt dat duiveltje naar boven pfff ik heb me haren rechtop staan als ik met jayla boodschappen gedaan heb dat weet ik wel!!
Hé, dat doet onze dame ook! Schreeuwen als ik dat ding weghaal, doet ze gelukkig niet. Wat nog wel helpt, is een speeltje meenemen. Wij hebben zo'n sleutelbos en ik heb een tijdje geleden bij Euroshopper een ketting bestaande uit 8 ringen die je aan elkaar kunt klikken gekocht. Sleutels aan de ene kant, andere kant vastmaken aan de kar, groot succes bij krummel. Maar als het te lang duurt, gaat ze wel in de kar graaien, moeten we echt zorgen dat ze nergens bij kan. Maar...... wij proberen zoveel mogelijk één keer in de week boodschappen te halen en dan gaat één van ons en dan gaat krummel niet mee. Was vorig jaar in januari voor mij echt het uitje van de week (terwijl ik niet zo dol ben op boodschappen doen). Tegenwoordig ben ik wel blij als manlief het doet . In de kar zitten kan ze trouwens sinds ze acht maanden is. En dat scheelt wel, vind ik. Voor die tijd begon ik er echt niet aan om samen met haar boodschappen te doen. Wat een gedoe! En nu neem ik haar alleen mee als ik niet zoveel hoef te hebben (zie boven) en dan vindt ze het trouwens wel geweldig!
ik vind het eigenlijk wel meevallen,maar goed die van mij weegt nog maar 5 kilo! ik vind het met mn zoontje lastiger,die loopt heel traag,zit overal aan,loopt telkens weg etc. heb zojuist 2 adapters voor mn bugaboo besteld zodat ik de maxi cosi erop kan zetten,maar hoe doe ik dat dan weer met de boodshcappen?? dilemma!!!!!
de mijne ligt nog braaf in de wagen als ik boodschappen doe.. ( de winkels zijn op loopafstand dus neem gewoon de reiswieg mee) ... nadeel is dat je dan weer geen karretje mee kan nemen..dus maar weinig boodschappen.. prop alles maar onderin.. vind t ook zo zielig als ze tussen de koude melk pakken zou liggen Dan alles in een rugzak proppen en naar huis.. daar mag ik 8 trappen op zonder lift... met koter en boodschappen. Binnenkort ga ik de boodschappen ook gewoon beneden laten staan voor vriendlief...dochterlief is nl ook al 7 kilo... Hier is t dus ook dagelijkse kost zo ongeveer.. meer kan ik nl niet meenemen.. maar goed..dan heb ik ook weer een uitje grin