Vanavond Surpriseparty voor mijn mannetje!!

Discussion in 'De lounge' started by Veraenroy, Jan 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Vanavond is het zover.
    Vanaf augustus ben ik al bezig met regelen. hihi.
    Mijn mannetje is vandaag 30 jaar en vanavond is zijn grote surpiseparty.
    80 mensen komen er. Ik heb maar 6 afmeldingen en ik hoop dat de rest ook daadwerkelijk komt.
    Echt spannend. Zelfs een fake bruiloft gepland om hem na de feestzaal te krijgen.
    Ik ben eens benieuwd hoe hij het vind.
    Alle gasten krijgen een mona toetje op het hoofd omdat hij die reclame zo geweldig vind. (heb 100 gratis lege toetjes van mona gekregen)

Nu maar hopen dat ik mijn mond nog kan houden vandaag. En ook de gasten die vanmiddag na zijn verjaardag komen om het niet op te laten vallen hahaha.

Zometeen vlaai halen en zo, en dan om 20.15 gaat het loss tot 02.00 uur.

2. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    wouw!!! :D
    echt super leuk!!!
    en echt een leuk idee van de monatoetjes!
    ik ben benieuwd hoe ie het gaat vinden.
    en je hoeft nog maar heeeeel even je mond dicht te houden ;) ook al is dat super moeilijk :)

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    Hoi,

Ik heb pas ook een surpriseparty georganiseerd voor mijn mannetje, hij is 40 jaar geworden!
    Het enige nadeel was dat hij er zelf achter was gekomen..... inspector getshit...haha

Hij heeft een bevestiging gevonden tussen MIJN spullen van de muziekmensen die die avond zouden draaien. Hij heeft het wel eerlijk verteld!

Ik had zo'n 120 mensen uitgenodigd en er kwamen er die avond 90! De rest had netjes allemaal een afbericht gegeven!

Maar ondanks dat was het een SUPER feest! Iedereen had wat aan het thema 40 gedaan was echt zo leuk.

Heel veel plezier vanavond en geniet ervan want het is zo voorbij:)

Groetjes

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ah, wat lief dat je dat hebt georganiseerd!
    Heel veel plezier vanavond!

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik heb een vermoeden dat hij wat door heeft. Want iedereen hapert heel erg op zijn verjaardag en op de leeftijd die hij wordt(vragen nu echt nadrukkelijk hoe oud wordt je eigelijk) Normaal vragen de mensen er nooit na.

En hij doet er alles aan om niet na die bruiloft te hoeven vandaag. Hij zegt dat hij geen zin heeft en dat hij wel thuis blijft met Jelina. Ik mag me er een keer lekker door gooien zegt ie.

Nou dacht het niet. Ik zeg ook dat kan je niet maken!!!!!

Ik ben nu nog even een liedje voor hem aan't maken. Een lekkere bas, en daar door heen komt van de reclame van mona"het is feest"en mooi he, gezellig he, handig he. hahaha. Ik hoop dat het lukt.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Heel veel plezier vanavond!!!!

7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,641
    5,954
    113
    Ten eerste van harte gefeliciteerd met je mannetje! Wat leuk dat je een feest voor hem hebt georganiseerd!

Heeeeeel veel plezier vanavond!! Hoop dat ie het helemaal niet verwacht en dat zijn reactie een beetje van ditte :$:):D wordt!

Laat je ook weten hoe het is gegaan?

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

#8 Koekeloerie, Jan 2, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 2, 2010
    Wat super gaaf!!!

Had je pasgeleden niet gepost hoe je de deur uit kon om de zaal te regelen?? Hoe is dat afgelopen?

Je hebt echt veel geregeld. Super goed zeg. Ik hoop dat het een knalfeest wordt. Aan jouw inzet zal het iedergeval niet lliggen :)
    Vind zo leuk om te lezen hoeveel moeite iemand doet om een ander een plezier te doen. Toppie!!

Gefeliciteerd trouwens :D

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ja dat was ik :) Nou hij had vrienden uitgenodigd die avond, en ik had met mijn vriendin afgesproken dat ze zou vragen 's avonds of ik even met haar mee ging na de makro. Ze moest nog wat hebben voor de kerst. En hij trapte erin hahahaha

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik ga nu vlaaien halen voor vanmiddag. hahaha. Ik hoop dat iedereen vanmiddag z'n mond kan houden. Maar ik heb mensen uitgenodigd vanmiddag die dat wel kunnen. Met het liedje is niet gelukt, laptop hong elke keer vast :(

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh wat onwijs leuk! Enne; veel plezier! Ook onwijs leuk met die mona hoedjes :D

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    oh wat leuk!! Hopelijk heeft hij het niet door! En die monahoedjes! Wat ontzettend goed!!:D
    Veel plezier!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ahhh wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd en super dat je dit gedaan hebt voor hem! Mijn man wordt volgend jaar 30 misschien ook wel een idee hihi.

Nog hulp nodig met de muziek??

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    En hoe was het???
    En wat was zijn reactie??
    Ben erg benieuwd!

15. Koekeloerie

ja ik ook! Was hij verrast?

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ook nieuwsgierig :D

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hier nog 1 die héél nieuwsgierig is :p

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Hier ben ik dan ;) Ik was om 10.30 wakker, maar om 12.00 weer terug na bed gegaan, ik was een beetje duf hihi.

Hij was zeer verrast. Onderweg kreeg ik sms'jes van m'n nichtje om me op de hoogte te houden hoeveel mensen er waren, maar om 20.00 was de helft er maar, terwijl op de uitnogiding stond dat de mensen tussen 19.30 en 20.00 daar moesten zijn. Wij zouden om 20.15 komen. Ik kreeg dus een sms dat ik tijd moest trekken. Dus in de auto gezegd dat ik helemaal geen kaart voor de bruiloft had, dus hij moest na het tankstation. En toen hadden ze daar toevallig geen bruiloftkaarten, dus kon hij weer na een ander tankstation. haha.
    Toen kwam hij daar binnen en zag de vader van onze beste vriend filmen en toen viel het kwartje.
    Ik had de audio uit het youtube filmpje van de mona commercial het is feest gehaald, en dat draaide toen wij binnen kwamen, en toen stond daar iedereen om de hoek verstopt met het mona toetje op z'n hoofd. Hij lag helemaal in een deuk.

Hij zei wel dat hij wat door had. Want toen die uitnodiging van die bruiloft binnen kwam met de post reageerde mijn schoonmoeder schijnbaar weinig tot niet, terwijl ze normaal altijd haantje de voorste is met bellen en zo.

Maar hij had zoiets ik hou mijn mond en laat het maar lekker over me heen komen.
    Wel had hij het ons extra moeilijk gemaakt door te zeggen dat hij geen zin had om na die bruiloft te gaan.

Het feest was verder super! Om 01.30 gingen we moe en voldaan richting huis.

Ja zegt hij toen hij thuis was. Volgend jaar ben jij aan de beurt! Ik dacht het niet, want ik ben altijd het type dat andere mensen kloot kwa flauwekul kado's en zo, en ik weet dat wanneer ik een feest heb ik dit dubbel en dwars terug krijg!
    Maar ja, ik laat me verrassen, eens is het payback time. haha.

X Vera

19. Koekeloerie

klinkt geslaagd zeg, haha ja je kan hem ooit terug verwachten. gelukkig is alle moeite en geregel niet voor niets geweest. super leuk.

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    o ja, een deel van de familie had t-shirts aan met teksten van de mona reclame, Sjiek he, mooi he, daar wordt je blij van.

Jelina hadden ze een shirt gemaakt met miene pa is unne awwe zak (vertaling Mijn pa is een oude zak)

Share This Page