Je kent het wel, je zit op een verjaardag, of bij vrienden. Super gezellig! En daar komen de verhalen.. In geuren en kleuren vertel je over een gebeurtenis op bijvoorbeeld de middelbare school. Met naam en toenaam vertel je dit verhaal en wat een lol! Dit zijn mensen waar je echt al jaaaaaren geen contact meer mee hebt. En dan ineens, 's avonds in bed of op de bank, vraag ik me af... Zouden de mensen uit het verhaal dit verhaal ook op verjaardagen vertellen? Kom ik ook wel eens ter sprake op een feestje, van mensen die ik in geen jaren gezien of gesproken heb? Hoe vertellen zij dit verhaal? Zou iemand mij nog kennen? Hebben jullie dat ook wel eens?
Ja dat heb ik ook wel eens.. Of dan zit ik iemand te begluren op facebook en dan vraag ik me af of mensen dat ook bij mij doen
O jaa.... Vooral omdat ik echt heel erg het gevoel had nergens bij te horen en het gevoel had dat mensen mij vooral heel raar vonden. .. ben altijd erg benieuwd of dat beeld klopt. .
Ja! Zo had ik op de lagere school een beste vriendin, een lol dat we hadden samen! Ruim 2 jaar heel gezellig. Toen kwam er een ander meisje in de klas, en kreeg ik tijdens een schoolreisje een brief dat onze vriendschap over was. Ik wist waarom! Nou, eigenlijk niet....haha Ik heb haar ook nooit weer gezien, maar vond haar toevallig laatst op facebook. Toen vroeg ik me ook af, zou zij nog wel eens aan mij denken?