Hoi, Kwam bij het surfen de sleepy wings tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Best prijzig op het eerste zicht, tenzij alle ervaringen hier super zouden zijn
Ja goede ervaringen. Onze kleine man heeft vrij lang ingebakerd gelegen, tot ruim 7 maanden. Het afbouwen lukte maar moeizaam, maar uiteindelijk met een maand gebruik sleepywings ligt hij nu heerlijk "vrij". Alleen bij het dagje oma en opa slaapt hij nog met de wings aan, want anders blijft hij aan het campingbedje pulken, erg interessant om daar steeds met je vingertjes langs te krabben . Ik was in het begin wat sceptisch, eerst altijd strak met armpjes naar beneden gelegen en dan ineens met de armpjes omhoog, maar hij was er gewoon aan toe om iets meer vrijheid te krijgen. Ik ben dus een zeer positieve gebruiker.
Fijn om horen! Hoe zit het met die gaten voor de fopspeen in te stoppen? Is dat iets? Want zoontje geraakt geregeld de zijne kwijt. Zou leuke bijkomstigheid zijn.
Die heb ik eerlijk gezegd nooit gebruikt, hij gebruikt nog steeds de 6-maanden speentjes. Die zijn zonder ring. Speentjes moeten een ring hebben zodat je ze in die zakjes kunt doen
Ja, hier ook in gebruik sinds 2,5 weken. Wij gebruiken het wel voor het afbouwen van de Puckababy. Hij heeft tot ruim 8,5 mnd dus in de Puckababy geslapen. Ik ben er wel tevreden over, zijn armen hebben toch minder bewegingsvrijheid zo. Alleen die armpjes naar beneden of boven leggen snap ik niet, want ons zoontje kan dat dus wel zelf met die dingen aan. Die speentjes in die gaten dat werkt niet, vind ik tenminste. Hier blijft het iig niet zitten.
Hier gebruikt omdat ze 3 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen en in die eerste weken geen puckababy aan kon. Die wings hebben haar wel echt rust gegeven, in amerika gebruiken ze die dingen heel veel bij kindjes in het ziekenhuis om ze toch een gevoel van geborgenheid te geven. Gat voor de speen heb ik een paar keer geprobeerd maar dat werkt niet echt.