Beste dames, Na een stormachtige spannende relatie met veel spannende tripjes en sex ben ik mijn huidige man tegengekomen. Mijn ex was niet erg trouw en stelde kinderen krijgen steeds uit. Mijn huidige man was zo verliefd op mij; hij wilde meteen kinderen met me en er helemaal voor gaan. Hij is betrouwbaar en doet veel in het huishouden. Ik ben nu twee jaar met hem , we zijn getrouwd en ik ben bijna 4 maanden zwanger van ons tweede kindje. Mijn man is indertussen denk ik niet zo verliefd meer en valt vaak uit tegen me. Ikzelf vind zijn betrouwbaarheid heel fijn....maar heb altijd al de spanning gemist en initiatief vanuit hem. Het lijkt wel of ik alles moet bedenken in onze relatie en ook altijd moet vragen om sex. Hij heeft denk ik niet zo een hoog libido maar ik word hier behoorlijk gefrustreerd van. we hebben nu alweer bijna een maand!! niet gevreen en dan moet ik weer aan de bel trekken. Ik ben zo uitgekeken op deze situatie.....pfff wel ben ik heeeeel blij met mn kindjes en dat hij me die gegeven heeft. Hij is ook een lief mens. Maar ik kan moeilijk verliefd zijn zo....tenslotte ben ik gek op sex en ook pas 31 jaar. Iemand tips? Dankjulliewel!
Misschien is ie bang om met je te vrijen omdat je zwanger bent? Een goed gesprek lijktme het beste, misschien zitten jullie idd in een sleur, ga leuke dingen doen, trek je sexy lingerie savonds aan en gooi al je charmes in de strijd. Het komt heus wel goed, wij zitten ook vaker in een sleur, ze zeggen niet voor niets dat je in een relatie altijd moet werken. Succes.
Je beschrijft het nu alsof het bij mannen of het éen is, of het ander mannen met beide kanten bestaan ook gelukkig. Het kan zijn dat jouw man nooit iemand zal worden die regelmatig geweldige seks wil, dat zit er bij sommigen gewoon niet in. Echter mag je toch wel hopen op eens in de twee weken ofzo gewoon seks. Denk je dat idd moet gaan praten over julkie beider verwachtingen en daar een middenweg in vinden. Hij zal zin moeten maken, jij zal een stukje van jouw wensen moeten inleveren.