Stomme buikgriep

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik voel me erg zielig en kotsberoerd. Weet dat ik niet de enige ben, maar verdorie, wat kun je je ziek voelen zeg. Vannacht begonnen en nog steeds beroerd, krampen. Nog geen hap gegeten en ook nog ongesteld. Great.. hoe lang gaat deze duren?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhh die van mij duurde 5 dagen!
    En mijn man loopt er nu ook al 2 dagen mee...

Succes en beterschap!!!

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Nu al twee dagen :x

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Getsie zeg. Ik vind het echt heel vervelend niet te kunnen slapen omdat je je zo beroerd voelt. Leuk joh, ik heb vakantie, geen opvang... wat een gedonder. Ben al dik een uur bezig met een stukje appel, om toch even wat voedingsstoffen naar binnen te krijgen, want ik voel me echt zo slap en die frisheid is wel fijn, maar het is net of ik beton moet eten. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Ging gisteravond al niet lekker naar bed en werd steeds wakker omdat ik me ze rot voelde.
    Beterschap ook voor jullie.

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat van dat beton naar binnen werken herken ik wel, ik moest een glas water ook bijna met mes en vork naar binnen werken ;) En net nu ik me een beetje beter begin te voelen heeft dochterlief net de hele wc ondergesuugd, en haarzelf, en haar knuffel, en mijn man :D

Beterschap voor allemaal!

6. ooo dan ligt je man halverwege de week ook...

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    opbeurende verhalen hier :) mn jongste dochter is al vier dagen bezig met spuitluiers en overgeven, mn man begon vandaag er ook al mee.........tis gewoon afwachten voordat mn oudste dochter en ik ook de klos zullen zijn :(

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja, dat is het vaak he, als de een begint... volgt de rest vanzelf wel. Dochterlief heeft het ook gehad. al beperkte het zich tot één keer spugen, maar wel al twee weken kwakkelen. Dan is het niet meer de vraag óf je aan de beurt komt, maar wanneer. Bagger hoor. Appel is blijven zitten, allleen wel giga hoofdpijn en ongekende krampen. Hoop echt dat het morgen minder is en dat ik vannacht kan slapen.

Heb een paracetemol genomen voor de scherpe kantjes, dat helpt ook wel wat.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier al 3 dagen diaree vreselijk. Man begint ook al.
    Dochter heeft vd week 1 nacht spugen gehad. Beterschap allemaal

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh bah ik HAAT buikgriep.. had het ook nooit tot ik zwanger werd.. in mijn zwangerschap 3x en sindsdien zo`n 2 x per jaar..
    De laatste keer zelfs midden in de nacht de hap gebeld omdat ik continue flauw viel
    Deze ronde heb ik nog niets gehad.. ( even afkloppen.. )

Beterschap voor iedereen !!

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

ARGH! Vreselijk om buikgriep te hebben. Ik had het nooit (sowieso een jaar of 7/8 niet ziek geweest), maar afgelopen voorjaar was ik aan de beurt. Mensenkinderen wat voelde ik me beroerd zeg. Ik heb echt mijn ingewanden uit mijn lijf gespuugd. Broodje pindakaas voor de kids smeren -> zo een half uur verder. Gelukkig kon mijn lieve moeder me een dagje komen helpen.

Dus beterschap voor alle zieke meisjes! Dat jullie maar snel op mogen knappen.

12. nouscha

nouscha Niet meer actief

pff hier al 5 dagen diarree en spugen... en een onwijs vieze smaak/ lucht vanuit mijn maag...
    wordt er nu wel gek van ondertussen... het is nu half 6 en heb net weer alles onder gespuugd en gekotst ... en dan vervolgens weer alles schoonmaken op het wc ivm besmetting.... handenalcohol en chloor vliegt er hier doorheen

13. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik schuif ook weer aan. Drie weken geleden buikgriep en nu weer. Flinke steken die bijna op weeen lijken, braken en diaree. Ik heb de nacht op de bank doorgebracht en niet geslapen. Als het spul straks uit bed is ga ik liggen. Nou ja liggen als ik plat lig krijg ik weer steken.

14. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Pffff... Ik had het vorige week, afgelopen weekend mijn man, nu begint de jongtste met griepverschijnselen...

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ha helderziende......hij ligt nu al. Ik ben net weer genoeg opgeknapt om vandaag vrij te nemen om voor iedereen te zorgen, want nu ligt hij spugend in bed :(

Ik krijg er wel een beetje genoeg van, we hebben de laatste 6 weken alles meegepakt wat rondwaarde, de eerste ronde buikgriep, iedereen snotverkouden en nu de tweede ronde buikgriep :x

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Oh jakkes, wat zijn er veel ziek zeg! Hier gaat het weer ietsie beter sinds gisteravond laat. Wel heel veel liggen zweten vannacht. Het eerste wat ik de kleine meid hoorde vragen vanochtend was; mama, ben je nog ziek? Ze was zo lief gisteren toen ik op bed lag. Ik heb nog wel hoofdpijn, maar ja, dat kan ook komen door het niet eten en geen koffie natuurlijk en in verhouding veel te weinig drinken.
    Beterschap weer voor iedereen!

17. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hier ook de 2e ronde buikgriep gehad. Vier weken geleden ben ik hondsberoerd geweest, samen met dochterlief. Afgelopen weekend ben ik weer aan het spugen gegaan, maar wonder boven wonder, voel ik me vandaag weer prima. Alleen dit keer is manlief misselijk opgestaan...bah rotbuikgriep...

Beterschap allemaal!!

Deel Deze Pagina