dit is de 3de dag met 40,4 koorts hij.is.zouit zijn doen maar eet gelukkig nog wel wat. hoelang kijk.ik die hoge koorts aan ?? en.hoe hoog mag hij
Weet er niks van, hier staat de NHG-patientenbrief "Kinderen met koorts algemeen": klik en "Aandachtspunten bij het zieke kind" klik Misschien heb je er wat aan. In die laatste staat wel: Neem wel contact op als uw kind alsmaar blijft huilen zonder dat u het kunt troosten. En als je je ongerust maakt zou ik gewoon even bellen.
Ligt eraan. Ze mogen geloof ik drie of vier dagen koorts hebben en dan ff hap bellen. Onze hap zegt altijd dat de hoogte van de koorts niet zoveel zegt. Verder zorgen dat hij blijft drinken. ORS, waterijsje, maakt niet uit als hij maar vocht binnen krijgt, is belangrijker dan eten. Maar heeft hij ook diarree, spugen, hoe eet hij, komen er tanden aan, heeft hij onlangs spuitjes gehad, heeft hij vlekjes etc dat speelt allemaal mee,. Ik zou zeker paracetamol geven, en als het morgen niet minder is de hal bellen. 1 ding nog, als jou gevoel zegt dat het niet meer gaat met je mannetje en je vindt dat je nu moet bellen dan moet je dat zeker doen. Beterschaps, joyce
Mijn dochter is ook ziek. Zetpil hielp goed tegen de koorts. Heb je dat al geprobeert? Verder is boven de 40 wel erg hoog. Ik zou even de arts bellen.
Ik vind de koorts aardig hoog, als hij ook al paracetamol heeft gehad. Ik zou persoonlijk even contact opnemen met je HA, kijken wat die voor advies geeft.
mijn zoontje was ook erg ziek afgelopen week, ook 3 dagen boven de 40 (met pcm wel omlaag ) hij bleek dubbele oorontsteking te hebben (hij zat niet aan zijn oren dus daar niet aan gedacht) maar jou zoontje in onder de 1 dus ik zou anders de huisarts gewoon advies vragen. verder niet te warm kleden (hij moet wel zijn warmte kwijt kunnen) beterschap
Ik zou zeker even bellen voor de zekerheid, al is het alleen maar om te overleggen hoe lang je dit mag laten doorgaan bij zo'n kleintje.
ben bij de dokter met hem geweest het is even afwachten hij heeft wat rode oortjes en keel dus als het vrijdag nog zo hoog is nog maar een keer gaan. ik ga hem nu weer lekker in bedje leggen hijs zo moe