Heb ik weer. Afgelopen zaterdag deed mijn recht voor voet behoorlijk zeer en was opgezet. Even kort de voor geschiedenis. Ik ben diabeet, heb doorgezakte voorvoet, steunzolen en drukplekken onder de voorvoet. zaterdag kon ik nog een pedicure vinden die me kon helpen. Was best wel blij in de hoop dat het zou helpen. Achteraf was ze niet gecertificeerd voor diabetes. Affijn, 's avonds deed me voet nog zekerder. Hap gebeld Moest maar langs komen. Toen door verwezen naar de seh want de ha dacht aan een abces. De chirurg op de seh dacht van ook. Uiteindelijk hebben ze erin geprikt en er kwam geen troep uit. Moest dinsdag op controle komen. Was er al bang voor maar dit keer ging ze weer prikken en kwam nu wel troep. Het moest open gelegd worden was er al bang voor en heb dan ook slecht geslapen. Heb direct gezegd met plaatselijke verdoving ga ik niet doen. Werd direct opgenomen en ben rond 23.30 uur nog geopereerd. Wat een fijne mensen, ben zo relaxed onder narcose gegaan. Chapeau voor dat team. En nu lig ik wakker omdat er van alles met mijn buurvrouw is. Licht aan, plassen enzo. Ben doodmoe wil graag slapen. Ben bang voor de pijn die gaat komen aan mijn voet. Kan ik er snel weer op lopen? En geen idee hoe lang het herstel gaat zijn. Zit aan het einde van mijn eerste jaar van de opleiding. Slechtere timing kon niet. Wat wil ik met dit topic? Geen idee, van me afschrijven denk ik en omdat ik klaar wakker ben. Mocht iemand ervaring hebben......
Wat vervelend allemaal! Een verblijf in het ziekenhuis is geen pretje en voor de goede slaap al helemaal niet fijn. Er zijn altijd zoveel geluiden. Misschien kan je vragen om een slaapmiddel, zodat je in ieder geval een beetje slaap krijgt. Sterkte in ieder geval!
Bedankt voor je reactie. Gelukkig nu weer thuis. Ze moesten steeds naar mijn buurvrouw en daardoor stond de deur steeds open en het grote licht aan. Ben kapot moe dus daar ligt het niet aan.