Nu is de intocht van Sinterklaas erop in Dordrecht en met de nieuwe Sint. Hoe vinden jullie dat hij het doet? Ik vind dat hij een goede stem heeft voor Sinterklaas en de stem lijkt zelfs ook wel op die van Bram, vind ik. Maar vind zijn houding niet zoals het horen moet. Hij zwaait heel uitbundig met zijn handen, terwijl Bram veel meer wuifde. En hij beweegt zich teveel, terwijl Sinterklaas toch een oude man is? Dit is mijn mening he? Wat vinden jullie van hem?
Het maakt toch niet uit dat ie dingen anders doet dan Bram? Hij is geen Bram, hij is Sinterklaas. En die wat actievere houding lijkt me voor de kindjes alleen maar leuker
Hij doet het ook goed, maar ik vind ook dat hij een stuk drukker is tegenover de vorige Sinterklaas. Maar maakt ook verder niks uit, blijft leuk!
Ik kan me de Sint uit mijn jeugd trouwens echt niet herinneren. Volgens mij deed Bram t pas sinds halverwege jaren 80 en ben zelf uit 75 dus was er de vorige nog. Maar zegt me niks eigenlijk..
Op zich wel logisch dat hij wat beweeglijker is dan Bram.. Had het er vanmorgen met mn moeder over en hebben het opgezocht, maar Bram is al 77 jaar! Vind dat hij het goed doet.. Was bang dat je hem direct zou herkennen als Kees uit Flodder, maar ik haal het er niet uit..
Ik had er een hard hoofd in, maar ik vind hem het echt best goed doen. Inderdaad een goede stem, heeft ie goed op geoefend, denk ik. Lijkt echt op Bram, vind ik. En hij is wel actiever inderdaad. Maar dat valt ons op, maar kinderen merken dat niet, denk ik.... Mijn zoontje van 4,5 jaar zei wel: 'Kijk mama, Sinterklaas danst. Maar hij is al wel heel oud he?' Ik heb maar gezegd dat hij heel blij is om alle kindjes weer te zien, haha.... Maar kortom: complimenten voor Kees haha! Of ehh Stefan?
Ik vind dat hij het heel goed doet,en het valt de kids vast niet op dat hij wel erg kwiek is dit jaar
Vind dat hij wat minder leuke opmerkingen maakt, de andere Sint kon altijd van die grappige opmerkingen maken (ook voor volwassenen leuk zeg maar).
Het is ook nog maar zijn eerste jaar he, laat die goeie man er even inkomen Ik vind hem wel leuk als Sinterklaas....... Alleen is mijn dochter nu ZEER boos op Jeroen, omdat hij het boek kwijt is!!! Ze is nu bang dat ze niks krijgt haha