ik vind ze regelmatig in mn plantenbak terug, hondenmand of in speelgoedbak van zoonlief. hij vind sleutels helemaal geweldig (rinkelt lekker) en aangezien ik mn sleutels nooit opruimen gaat hij er 9 van de 10x ermee vandoor
Ik ben er heel consequent in geworden en doe ze nu altijd in m'n jaszak. Even streng voor jezelf zijn in het begin (ook als je geen zin hebt om weer terug te lopen naar de hal) maar het bespaart daarna zoveel frustratie!
dat deed ik ook. maar vaak sleutels nodig voor de achterdeur als de kat naar buiten wilt. dan zitten ze weer in de deur. maar dan komt mn man om half 7 thuis en moet ik die sleutels uit de deur hebben anders kan ie niet naar binnen en dan slingeren ze weer overal en nergens
Ik heb ook wel eens mn sleutelbos op mn auto laten staan en woonde toen nog in de stad. Belt er in x een meisje van een jaar of 8 of 9 aan en vraagt heel lief, 'Mevrouw is dat uw auto' want de sleutels staan er nog op. Zo ik was zo blij, voor hetzelfde geld was het iemand anders die het zag....
Ik laat ze ook altijd in mijn jaszak zitten. Niet bewust ofzo, maar het is voor mij wel handiger. Zo vergeet ik ook nooit de sleutels.
Ja doe ik ook, alleen had ik laatst mijn jas even in de kamer aan de stoel laten hangen en heeft dochter ze er ondertussen uitgevist. Dus 's morgens paniek sleutels kwijt! Uiteindelijk gevonden in een auto in de speelgoedkist
Ik heb ze! Zojuist gevonden in de map met alle administratieve papieren die we niet vaan gebruiken . Met dank aan het wisselen van zorgverzekering, hoera!
zo, dan ben je ze wel lang kwijt geweest! Ook geen logische plek om te zoeken natuurlijk. Mijn man begon de vorige keer na 2 dagen de sleutels kwijt te zijn, al te roepen dat we dan maar de sloten moesten gaan vervangen. Maar mooi dat ze terug zijn.
Ik doe mijn sleutels altijd gelijk in de binnenkant van de deur als ik thuis kom. Op deze manier ben ik ze nog nooit kwijtgeraakt, en ook nog nooit de deur uitgelopen en ze vergeten, want je komt ze altijd tegen
1x int half jaar? dan doe je het nog hartstikke netjes Vriendlief is ze paar keer per week kwijt, dus ben het hier zo'n beetje gewend.. en ben dan ook wekelijks het halve huis ant opnoemen waar ze evt. zouden kunnen liggen. (en dus ook liggen ) Hoop dat je ze ondertussen weer hebt