Zijn er hier meiden die in sliedrecht wonen? Ik woon nu nog in limburg maar kan daarheen verhuizen (wil graag verhuizen in de buurt van rdam) alleen ben ik er totaal niet bekend. Zijn er basisscholen aan te raden? Hoe is het wonen in sliedrecht over het algemeen? Winkels/centrum?
Basisscholen zijn er veel, openbaar en christelijk. Supermarkten, dirk,albert heijn, aldi, 2 jumbo's. Verder op het winklerplein een primera, trekpleister wibra etos (zit in de albert heijn). Stukje verder is de kerkbuurt daar zit een hema,bart smit, kruidvat, scapino, terstal, phonehouse, actie sport, de tuinen, zeeman, shoebyfashion, en nog wat kleine kleding winkeltjes, veel stelt het niet voor om echt te winkelen kan je beter richting papendrecht of dord gaan, de broodnodige winkels zitten er wel. Elke woensdag markt. Vele snackbars en turkse (afhaal) restaurants, cafe/club/poolcentra Havana, cafe Candlelight. Makkelijke busverbinding naar dord, rotterdam, papendrecht, treinverbinding naar dordrecht en geldermalsen. tis verder een leuk rustig dorpje, op zondag zie je niemand buiten. Als je nog meer vragen hebt kan je me altijd PB sturen