Hallo meiden! Ik weet niet of deze topic al bestaat maar het lijkt me leuk om hier onze aankopen te laten zien, alles omtrent een baby/dreumes.. van speelgoed tot aan kleding.. noem maar op. Ik bijt de spits af (kan iemand mij nog even uitleggen hoe ik hier foto's als in plaatjes plaats? Het lukt me alleen om de link te plaatsen) Mijn nieuwe aankopen; Babycook, super blij mee. Lief jurkje;
Voor een foto toe te voegen moet je beneden beheer bijlagen aanklikken en dan kan je foto's toevoegen. Bij apple zonder problemen en bij android moet je de browser google chrome gebruiken volgens mij Voor meerdere foto's weet ik het ook niet Deze 2 shirtjes van next
En 2 weken geleden een tafel met stoeltje omdat de box het huis uit ging Boxkleed zit er wel niet meer onder
Leuk topic ! Meysa: Erg leuk jurkje! Liefenklein: Ah leuk!! Vind zon pakjes echt super! Sydneys: Mooie shirts! Erg leuke site he! Toevallig gisteren al wat spul gekocht voor de zomer! Bekijk bijlage 385719 Pyjama prenatal, zonnebril prenatal, petje en 2 speelpakjes ralph lauren.
Leuk leuk allemaal!! Van de week maar eens langs prenatal zo te zien. En waar verkopen ze dat Name it? Is dat een winkel of een merk? Net nog even stad in geweest, rompertjes gehaald bij de zeeman, ook nog in het wit en rose maar die zitten al in de was & baby servies bij de kruidvat.
Heb net de site gevonden; super leuke dingen daar! Had ik eigenlijk niet moeten zien..haar kast puilt uit Hoe valt Name it? Zag iets leuks voor van de zomer.