Hoi, Daar ben ik weer met een vraag. Ik had daarnet een sliert slijm in mijn urine zitten. Ik doe mee aan mvm dus vandaar dat ik het duidelijk kon zien en het kon scheiden van de urine. Het was rekbaar slijm en gewoon gelig... Hoort dat erbij? Verder nog een vraagje, sinds een kleine week heb ik soms lichte buikpijn/steekjes/krampjes in mijn onderbuik. Is dat ook allemaal wel normaal? Verder heb ik wel echte zwangerschapssymptomen: zere borsten (de ene keer pijnlijker dan de andere keer), soms obstipatie, soms weer juist niet, moe, moe, moe. Snel geirriteerd. En soms lage rugpijn en steekjes in liezen. Afgelopen weekend had ik een deja-vu van de 1e zwangerschap. Een pijnscheut in mijn liezen bij het hoesten, bandenpijn toch? Groetjes, Marlieke
Hoi Marlieke, ik lees alleen maar herkenbare dingen De pijntjes zijn groeipijnen en het slijm komt door de verandering van je hormonen. Vaak is het hoe meer kindjes, hoe meer en hoe eerder de klachten komen... Dus geen zorgen maken over deze dingen. Groetjes Brigitte
Dank je! Tsja, als je al weet wat je hebt, weet je ook beter wat je moet missen mocht er iets niet goed gaan. En dus maak ik me nu meer zorgen... Ik moet wel zeggen dat de angstgevoelens al wel iets minder zijn geworden...Hormonen zullen er ook wel een aandeel in hebben denk ik... Groetjes!