Hallo wie herkend dit? ik ging vanmorgen naar de wc en veegde af en zag wat wit slijm,+wat licht bloed. Is dit een innsteling of een eisprong? Het was gewoon wit slijm,en het was best wat dik slijm + dat beetje bloed. Ik heb dat nog nooit gehad. Best wel spannend. Ik hoop toch dat het dat is maar zou het wel raar vinden aangezien ik eigenlijk geen eisprong zou moeten hebben volgens de gyno. Ik wacht wel weer af. groeten jennie72
Bedankt voo je snelle andwoord. Ik heb afgelopen maandag bloed gehad maar aangezien ik volgens de gyno geen eisprong heb vind ik dit toch een beetje raar. het is wel regelmatiger nu die menstruatie.Altijd zo rond de 14e volgens mij.Ik zou p.c.o hebben maar geloof daar zelf niet zo in. Dit heb ik nog nooit gehad.We hebben gister ook geklust en vorige week zondag enz. Raar hoor Ik hoop echt dat het nu wel raak is maar durf er niet op te hopen. groeten jennie72
gister geklust.. daar kan het bloed ook van zijn. Ik had vorige cyclus ook ineens roze bloed ongeveer halverwege de cyclus. helaas was het niks. groetjes
Thanks,again.Ik had gehoopt op meer reacties maar ja dat is niet anders. Ik ben toch wel benieuwd ga volgende week Donderdag toch maar testen je weet nooit! Ik hoop het zo he. Ik houd jullie op de hoogte! En Natas kan ook van het klussen zijn ja maar voel ook een klein beetje buikpijn. Had gister ook last van mijn darmen. Dus vind dit toch wel een beetje vreemd allemaal. Groeten jennie72