Jeetje mina zeg, het lijkt wel alsof ik op vakantie ben en in vol ornaat in de zon lig ! Het zweet staat op mijn rug en tussen mijn borsten, terwijl ik vandaag niet eens wat gedaan heb.... Ik denk dat ik zo maar eens buiten in de regen ga staan om af te koelen, volgens mij komt er dan allemaal stoom van me af ! Ik heb het zoooooooooooooooooooooooooooooooo warm !
Dacht al dat het aan mij lag, het zweet stond gewoon in mijn nek en ik had alleen nog maar ontbeten vanmorgen.
hihihihi, ja, maar ik heb het ook... en dan kan ik de warmte echt niet meer kwijt.. Dus opvliegers! hahaha..
Heb het niet warm, maar vies BENAUWD! mijn huid voelt klam aan en eigenlijk zelfs beetje koud maar het lijkt net of de warmte van binnen uit komt! Als het in de loop van de week blijft aanhouden duik ik wel een zwembad in! Dit is niet vol te houden!
Plak, plak, plak....en dan vooral, het allerergste...tussen je billen, vreselijk! En iedereen maar vragen heb je het niet te koud, wil je mijn trui even lenen. Het ligt niet aan ons hoor, het is gewoon heet, echt waar. Al die anderen zijn gewoon koukleumen.