Hallo meiden, vrijdagavond voelde ik ons kindje heel vaak. Ik kon er zelfs niet van in slaap komen, hihi. Ook zaterdagochtend was ze nog lekker actief. En sinds zaterdagmiddag/ avond en vandaag voel ik haar heel weinig. Wel een paar vage schopjes, maar niet meer zo veel als die vrijdag. Hoe komt het dat je na een "drukke" dag in je buik vaak weer wat "rustigere" dagen hebt? Oja, ik ben 23 weken zwanger. Groetjes hagelslag
Goede vraag, ben ook wel benieuwd. Ik had dat ook een hele tijd; de ene dag super actief, de volgende veel minder, dan weer heel aanwezig, etc. Nu is ze al een tijdje iedere dag erg druk.
omdat kindjes net als wij drukke dagen hebben en sommige dagen een beetje rustig aan doen . Dit zal deels wel waar zijn maar het heeft voornamelijk met de ligging van je kindje te maken. Als je 23 weken zwanger bent heb je nog lekker veel ruimte voor je kindje. De enige dag ligt hij / zij met de voetjes dicht tegen je buikwand en andere dagen ligt ie lekker richting je rug of tegen de placenta! Dit is ook de reden waarom je van je 28e week je kindje vaker moet voelen.. de ruimte neemt af en daarmee de beweeglijkheid.