Mijn zoontje van elf weken heeft nu voor de tweede keer bloedsliertjes bij zijn ontlasting. Verder heeft hij zichtbaar nergens last van alleen zijn huidje zit regelmatig onder de pukkeltjes. Hij slaapt goed (hele nacht) eet goed. Wie heeft hier ervaring mee?? Uiteraard heb ik beide keren contact met huisarts gehad en we zijn doorgestuurd maar wil even weten of hier meer baby last van hebben? en wat uiteindelijk de oorzaak was. groetjes kim
Bij de topic hierover heb ik al gekeken maar mijn kindje huilt maar heel erg weinig en heeft geen last ven krampen. Wel hebben we op advies van weekend arts hypoalergeen frisio geprobeerd maar daar ging ie enorm van spugen.
Ik denk ook als 1e aan koemelkallergie. Niet alle kindjes met kma huilen veel en / of hebben krampjes. Het ene kind heeft maar 1 symptoom en het andere meerdere. Mijn zoontje huilde ook niet veel en had ook geen last van krampjes.
Onze dochter heeft dit ook gehad, bij haar was de oorzaak simpel. Ze had een heel klein scheurtje aan de de binnenkant van haar anus. Waarschijnlijk is door irritatie van de ontlasting in combinatie met het gebruik van de thermometer (ze was een beetje ziek). Is vanzelf weer over gegaan.
Beau heeft het ook wel eens gehad. Was bij hem ook niks ernstigs. Idd een scheurtje en ging vanzelf weer weg. Nu al maanden geen last meer van gehad