hallo dames, mijn zoontje is net 1 jaar oud geworden en heeft nu in de afgelopen 4 maanden tijd al 3 keer oorontsteking..gepaard veel krijsen en extreme hoge koorts, vannacht 40,8c.mijn mannetje huilt nooit dus dan betekent dit wel wat... nu moet hij volgende week naar de KNO arts, hij heeft nu een anti biotica kuur gehad voor de 3de keer, is nu de kans groot dat ze wat eraan gaan doen, of is hij echt nog te klein hiervoor en dan denk ik dus aan amandelen eruit of buisjes?? hij ademt namelijk ook alleen maar door zn mond.. hebben mensen hier ervaring mee?
Geef je bij de eerste tekenen van verkoudheid wel een neusspray? Want daar komen ook een hoop oorontstekingen vandaan.
Dit herken ik wel een beetje, dat door de mond ademen en de oorontstekingen. Bij Quinn ijn de neus amandelen eruit gehaald en gelijk buisjes geplaatst. Hij was toen bijna 2 jaar. Ik weet niet wat de minimale leeftijd moet zijn voor zoiets, denk ook wel dat het per kno arts verschilt
Ik herken dit HELEMAAL!!!! Mijn dochter heeft in haar eerste jaar 7 keer ooronsteking gehad. Inderdaad hoge koorts, krijsen en pijn. Bij mijn dochter zijn kort geleden, toen ze 13 maanden was, haar neusamandelen eruit gehaald en ze heeft buisjes gekregen. Wat een opluchting. Haar oren liepen leeg!!! Door al die oorontstekingen is die rotzooi op blijven hopen. Dat verklaard nu ook de nachtelijke krijspartijen in de nacht. De druk bleef op haar oren, ook zonder dat ze een echte onsteking had. En de neusamandelen eruit is ook een goede set geweest. Ze snurkt nu niet meer. Het enige wat ze nog steeds niet kan is door haar neus ademen tijdens het drinken van de fles. Waarschijnlijk heeft ze het zich helemaal anders aangeleerd. Ze is nu af en toe nog wat snotterig, maar geen drama's meer gehad. Het geeft je zelf ook veel meer rust. Voorheen hoefde ze maar een beetje scheel te kijken of een harde scheet te laten en ik dacht alweer dat er wat aan de hand was, haha!!!! En ze slaapt eindelijk weer door, want dat was ook al lang geleden. Je zoon is dus zeker niet te jong, en het is een fluitje van een cent. Een uur later stond onze dochter met een fles melk en 2 stukken brood in haar buikje weer te springen in bed. De volgende dag ging ze alweer naar de kinderopvang!! Er waren die dag maar 2 kinderen, anders wordt de kans op infectie misschien wel wat groot.