iNDERDAAD, off topic... De slijmprop kan in sliertjes naar buiten komen, dit hoeft niet gepaard te gaan met bloed zei mijn gyneacoloog. Bij mij zou hiuj er dus gedeeltelijk uit gekomen zijn.
aha dat vroeg ik me dus ook al af.. verloor gisteren een duimnagel grote slijm stuk , gewoon helder van kleur geen bloed.. en nog steeds kleine stukjes slijm , zou dit echt de slijmprop kunnen zijn ?
Hey, vandaag weer een stukje kwijt, ben eens benieuwd hoe lang het nog gaat duren, heb al aardig wat voorweeën gehad de laatste dagen, maar vooral als ik het druk heb gehad, tja druk...gewoon even wandelen en het is al zo ver, maar dat wil niks zeggen zeker? Pffff, nu moet het geen 3weken meer gaan duren voor mij hoor, ik waggel echt als een eend, mini pasjes en verschrikkelijke pijn in mijn bekken...kom eruit!
gisteren dacht ik dat het begonnen was, weeen om de 7min, gedurende 3uur. Vandaag al 2 dikke proppen slijm verloren, dat het nu maar vooruit gaat!
Ik verloor 3 dagen voor de bevalling ook een slijmpropsliert (ook doozichtig zonder bloed). De volgende 2 dagen voorween gehad (lichte weeen om de 10 min). Op de dag dat de echte weeen begonnen ben ik nog een hele grote sliert verloren.