Wil gewoon slapen

Discussie in 'De bevalling' gestart door pucci, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

kennen jullie dit ook? De kinderkamer is in orde, de valies staat vertrekkensklaar, alles is opgeruimd en nu wil ik alleen nog maar slapen! Snachts lukt me dat niet zo goed, maar overdag ben ik net een zombie, ik slaap de hele dag als ik mezelf toelaat!

2. shadowtje

shadowtje Lid

23 feb 2008
    39
    0
    0
    ja herken het helemaal

ik kan, snachts ook niet slapen, en doe het dus dan maar overdag, ik heb toch mijn rust nodig.
    ik geef er dus gewoon weg helemaal aan toe.
    het huishouden en nesteldrang kan ik niet aan toegeven ivm veel rug en bekken klachten
    ik heb nu nog 17 dagen te gaan!

succes

3. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ja herken het ook heb alles op orde hier.
    kan overdag ook geen zin meer krijgen aan schoonmaken, en je hoort iedereen zeggen dat je juist van die nesteldrang moet hebben nou volgens mij heb ik dat gehad en nu niet meer.
    kan overdag ook alleen maar slapen en luieren

liefs mij

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier juist helemaal geen last van, voel me hardstikke actief, ben van alles nog op orde aan het maken... Helemaal fijn, want dat is pas sinds ik vorige week met verlof ben... werken viel me erg zwaar de laatste weken en ben blij toe dat dat over is.
    Nu dus -in m'n eigen tempo- allerlei dingen aan het doen en voel me er hardstikke lekker bij, :-D

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee herken ik niet. Ik heb nog een hoop te doen.
    Beetje winkelen, internetten, lezen, stukje lopen...

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

Welkom in de wereld vol hormonen! Je blijft hier ongeveer 9 maanden lang inzitten! :)

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    gewoon doen! Ik heb in mijn 2e zwangerschap regelmatig samen met mijn dochter een middagtukkie gedaan omdat ik in de nachten aan het spoken was

8. 4days

4days Niet meer actief

Nou, die van ons is inmiddels geboren en ik zit er nog steeds in! :) De gebroken nachten helpen ook niet mee...

9. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik was ook nog wel actief in week 36 37 38 maar toen kwam week 39 en 40 en toen werd ik lui.
    en nu heb ik helemaal nergens meer zin in ga alleen nog af en toe boodschapjes doen want dan ben ik even het huis uit.

liefs mij

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heerlijk toch, lekker slapen wanneer je wil, geniet ervan! Dat vond ik echt fijn toen ik zwanger was van Eva, bij een eventuele 2e zal dat wel anders zijn...

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja heel herkenbaar, huis is zo goed als af + opgeruimd en alles staat klaar om de kleine te ontvangen.. helaas slaap ik 's nachts ook niet zo goed en slaap overdag veel, ik geef echt toe aan de moeheid uitrusten is erg belangrijk.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou het gewoon lekker doen, slapen wanneer je kan! Straks kan dat niet meer hoor, hihi.

Deel Deze Pagina