Hallo, kennen jullie dit ook? De kinderkamer is in orde, de valies staat vertrekkensklaar, alles is opgeruimd en nu wil ik alleen nog maar slapen! Snachts lukt me dat niet zo goed, maar overdag ben ik net een zombie, ik slaap de hele dag als ik mezelf toelaat!
ja herken het helemaal ik kan, snachts ook niet slapen, en doe het dus dan maar overdag, ik heb toch mijn rust nodig. ik geef er dus gewoon weg helemaal aan toe. het huishouden en nesteldrang kan ik niet aan toegeven ivm veel rug en bekken klachten ik heb nu nog 17 dagen te gaan! succes
hoi hoi ja herken het ook heb alles op orde hier. kan overdag ook geen zin meer krijgen aan schoonmaken, en je hoort iedereen zeggen dat je juist van die nesteldrang moet hebben nou volgens mij heb ik dat gehad en nu niet meer. kan overdag ook alleen maar slapen en luieren liefs mij
Hier juist helemaal geen last van, voel me hardstikke actief, ben van alles nog op orde aan het maken... Helemaal fijn, want dat is pas sinds ik vorige week met verlof ben... werken viel me erg zwaar de laatste weken en ben blij toe dat dat over is. Nu dus -in m'n eigen tempo- allerlei dingen aan het doen en voel me er hardstikke lekker bij, :-D
Nee herken ik niet. Ik heb nog een hoop te doen. Beetje winkelen, internetten, lezen, stukje lopen...
gewoon doen! Ik heb in mijn 2e zwangerschap regelmatig samen met mijn dochter een middagtukkie gedaan omdat ik in de nachten aan het spoken was
Nou, die van ons is inmiddels geboren en ik zit er nog steeds in! De gebroken nachten helpen ook niet mee...
hoi hoi ik was ook nog wel actief in week 36 37 38 maar toen kwam week 39 en 40 en toen werd ik lui. en nu heb ik helemaal nergens meer zin in ga alleen nog af en toe boodschapjes doen want dan ben ik even het huis uit. liefs mij
Heerlijk toch, lekker slapen wanneer je wil, geniet ervan! Dat vond ik echt fijn toen ik zwanger was van Eva, bij een eventuele 2e zal dat wel anders zijn...
Ja heel herkenbaar, huis is zo goed als af + opgeruimd en alles staat klaar om de kleine te ontvangen.. helaas slaap ik 's nachts ook niet zo goed en slaap overdag veel, ik geef echt toe aan de moeheid uitrusten is erg belangrijk.