Kan het al?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Hallo,

Sinds ik mijn eisprong heb gehad (1 maart) heb ik dat mijn borsten zeer doen, voornamelijk mijn tepels, Zijn ook wat groter geworden.
    Ben met vlagen wat misselijk en snel licht in mijn hoofd, moet me dan echt even op iets orienteren anders val ik om (althans zo voelt het) en wat steken links en rechts laag onderin buik net boven het schaambeen.
    6 maart heb ik mijn innesteldag gehad en sinds vandaag erge steekjes in mijn onderbuik, helemaal laag. Misselijkheid en licht gevoel in hoofd zijn nog hetzelfde en zere tepels ook.
    Nu kan ik pas volgende week zondag testen.
    Omdat ik al zoveel sympthomen heb zou ik al kunnen testen?
    Ben eerder zwanger geweest en kon toen pas na een week positief testen en had pas veel later sympthomen, pas nadat ik 7 weken zwanger was. Dit eindigde dan ook in een miskraam helaas.

Welke test kan ik het beste doen omdat die het meest gevoelig is?

Alvast bedankt! :D

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey Laus85
    Ik zit in hetzelfde schuitje als jou... ik heb alleen maar gevoelige borsten, maar m'n eisprong 2 maart gehad en gisteren dus pas m'n innestelling als het goed is!
    Zo ongeduldig als ik ben, heb ik met m'n gekke kop vanmiddag een ultra test van matcare gepakt en ben gaan testen. In m'n achterhoofd wist ik wel dat tie negatief moest zijn, want ik zit immers nog 8 dagen voor m'n NOD (die test kan je 6 dagen voor je NOD gebruiken)
    Maar ik zie nu toch echt een heel heel heel licht streepje, dus vraag me ook echt af of ik zwanger zou kunnen zijn! Hoop het echt!
    Sinds vanmiddag ook lichte vlagen met misselijkheid, maar moet er wel bij zeggen dat ik wel vaker misselijk ben...
    Maar ik bestel dus altijd de ultra van matcare, deze kan je 6 dagen voor je NOD gebruiken en zijn E 9.99 voor 2... je hebt ook andere testen 3x3 van matcare (dus 9 tests) alleen deze kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken en kosten ook E 9.99
    Dus even kijken op www.matcare.nl
    Succes en hoop dat je positief test

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je zit nu pas 7 dagen na je eisprong. je maakt normaal pas het zwangerschapshormoon HCG aan na je innesteling, dus je kan nu eigelijk nog niet testen omdat je gewoon weg niet voldoende HCG in je lichaam zult hebben. ( een zwangerschapstest heeft vaak 25 hcg nodig) HCG verdubbelt iedere 2-3 dagen. over 3 dagen zul je 10 dagen na je eisprong zitten en zou je eventueel kunnen testen

de clearblue met conceptieindicator kun je 4 dagen voor je NOD gebruiken. ook de kruidvat/trekpleister 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig. hier heb ik ook al 5 dagen voor nod positief mee getest.

ik zou GEEN matcare kopen, aangezien die heel vaak vals positief geven zoals ik hier op het forum lees en dan nog zijn ze niet super duidelijk. als je dan test, zou ik toch voor de kruidvat 2 voor 5 gaan of de CB met conceptieindicator

liefs daantje

Deel Deze Pagina