Slijm als tijdens eisprong bijna 7 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Glowfish, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Op dit moment ben ik bijna 7 weken zwanger. Gister en vandaag merkte ik in eens dat ik slijm heb net als tijdens de eisprong. Wie herkent dit en weet of dit normaal is. Ik ben er onbewust toch wel ongerust over. Mede doordat ik afgelopen november een miskraam heb gehad.
    Verder heb ik niet echt last van symptomen.
    Ben alleen heel moe, koud en af wn toe last van mijn borsten/tepels.
    Hopelijk hebben jullie hier antwoord op.

2. Want2BMommy

17 aug 2016
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Glowfish,

Heel herkenbaar! Dit is mijn eerste zwangerschap en heb sinds ik zwanger ben soms ook rekbare afscheiding, net als voor/tijdens de eisprong. Voor zover ik weet is dit normaal. Is het ook gewoon doorzichtig of wit? Want dan is er volgens mij niks aan de hand :) . Daarnaast heb ik naast vermoeidheid 's avonds, de gehele zwangerschap tot nu toe geen lichamelijke kwaaltjes gehad! Dus weinig kwaaltjes hebben hoeft niks verkeerds te betekenen :)

3. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Het is doorzichtig wit slijm als bij een eisprong. Het klopt inderdaad dat weinig kwaaltjes niets hoeft te betekenen. Dat had ik ook niet bij mijn dochter, maar dat maakt het wel allemaal onzeker. Heb liever kwaaltjes dat je weet dat je zwanger bent, dan nagenoeg niks.
    In ieder geval bedankt voor het gerust stellen!

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ohja...ik heb inmiddels alles al voorbij zien komen :D
    Hoort er gewoon bij...alleen als het stinkt of een vreemde kleur krijgt even de vk of huisarts bellen.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb alleen na het opstaan wat waterige kleurloze afscheiding (dot voel ik dan lopen, sorry voor de details) en verder eigenlijk niet echt. Maar 'normaal' heb ik ook nooit zo'n last van afscheiding. Je hoort wel eens dat het erbij hoort dat je als zwangere vloedgolven aan afscheiding hebt maar dit ervaar ik niet zo. Kan natuurlijk best toenemen als ik wat verder ben!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Dit heb ik de hele zwangerschap gehad, hoef je je geen zorgen om te maken :)

7. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie. Dat stelt me gerust!

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb precies dit!

Deel Deze Pagina