Hallo allemaal, Ik ben hier al een aantal dagen volop aan het zoeken op allerlei sites over zwangerschap. Ik heb namelijk al een week steken in mijn onderbuik en zij, pijn aan onderrug, als ik te snel rechtsta ben ik duizelig en ook heb ik last van een erg opgezwollen buik. Ik verdraag mijn broek helemaal niet. Mijn darmen maken een raar lawaai, mijn tanden bloeden als ik mijn tanden poets of als ik iets eet dat wat harder is, ik ben ook heel moe. Ik ben in september gestopt met de pil, zou het kunnen dat ik van de eerste ronde onmiddellijk zwanger ben? Ik hoop het, maar het lijkt mij zo onwaarschijnlijk! Ik heb mijn regels vorige maand gekregen na 30 dagen in plaats van 28 (met de pil) dus vrij normaal. Kan het zijn dat ik geen last heb van die ontpilling? Hopelijk weten jullie meer raad!
Het enige wat je kan doen is afwachten en dan testen. De klachten die je omschrijft klinken veelbelovend. Maar ik weet ook dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, en dat veel "zwangerschapssymptomen" ook voorkomen bij menstruatie. Succes
het is idd afwachten maar de mogelijkheid is er. ga er alleen niet teveel van uit want je lichaam kan echt veel met je doen echt irri
hier dezelfde klachten...al paar weken lang met vele negatieve testen :s komen steeds meer zwangerschaps klachten bij....ik weet gewoon niet meer waar ik aan toe ben.
hallo meis ik hoop ook dat je nu wat meer weet bij mijn eerste kindje had ik ook gedeeltelijk jou klachten ik heb 9 maanden lang last van bloedend tandvlees gehad en ik was ook zo moe(hihi nu weer). liefs
Hallo, Ik ben nog steeds niet ongi. Heb dinsdag nogmaals getest, negatief! Ik wil zo graag meer weten! Ofwel ben ik zwanger, ofwel word ik ongi maar op deze manier word ik echt zot! Als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik naar dokter! groetjes
Heidje hoelang ben jij nu precies overtijd? Ik maandag 3 weken en ook alleen maar Nega getest, word hier zo moe van.... Heb je ook last van zwangerschapskwaaltjes?
Hallo Nanoa, Ik ben nu negen dagen overtijd. Ik heb nog steeds geen tekens van ongi. Word er gewoon gek van. Ik voel nu ook helemaal niets meer. Af en toe nog eens gezwollen buik en begin vorige week had ik nog steken in de liesstreek. Maar sinds enkele dagen lijkt mijn buik stilgevallen. Zit nu vandaag op dag 40 van mijn cyclus. Ik wil gewoon iets weten. Wil opnieuw kunnen klussen en kunnen uitkijken naar de volgende NOD. Nu blijf ik zo vast zitten en dat is echt niet goed voor de moraal! groetjes
Hoi hoi, ik heb bij mijn eerste kindje de eerste 2 maanden alleen mar negatiefe zwangerschapstesten gehad. en mijn gevoel zei echt dat ik zwanger was! Zeer pijnlijke borsten enz enz. Bij 2 1/2 maand zwangerschapstest bij de huisarts gedaan en die was positief. Het kan zo wezen dat je nog te weinig HCG hormoon in je urine hebt zitten.. nou ik hoop dat je er iets mee kan en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent..... xxx corinne
Gisteren bloed laten trekken bij dokter. Hij ging ook in een keer laten testen op CMV en toxoplasmose. Moet tussen 18u30-19u bellen voor resultaat (of ik zwanger ben of niet!) Veronderstel van niet, na 3 negatieve testen, maar je weet nooit! Hoop natuurlijk van wel
Oh wat spannend meid. Over een uur kan je al bellen. Die toxoplasmose heeft toch iets met katten te maken? Ik duim met je mee en dat het positief mag wezen Liefs vlindertje