Herkent iemand dit?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Flutterby, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn oudste van 4,5 is al 3 maanden aan het kwakkelen. Erg moe, vaak koorts en gewoon niet lekker in haar vel. De laatste weken wordt het steeds erger. Ze komt dan met koorts uit bed en in de loop van de dag zakt dat weer. Nu wordt die koorts ook steeds hoger, vanochtend 40. Ze slaapt elke middag weer en is ook afgevallen. We zijn bij de ha geweest en die kon niks vinden. Volgende week krijgen we de uitslagen van het bloedonderzoek.

Ik vroeg me af of iemand dit herkent? Vooral die koorts 's morgens, normaal is het andersom.

2. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Nee, geen ervaring mee... Kan me wel voorstellen dat jullie je zorgen maken! Misschien toch nog een keer langs de huisarts...?

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nee, hier ook niet. Wel is ze in december weer behoorlijk ziek geweest (longontsteking, benauwd etc.), maar verder niet met regelmaat koorts.

Wel merk ik dat ze vaker moe is aan het einde van de dag, maar dat vind ik wel logisch met al het schoolgebeuren erbij. Ik zou wachten op de uitslagen en dan evt. toch eens verder kijken. Want het klopt natuurlijk niet.

Beterschap!

4. EDMJ

EDMJ Lid

17 mrt 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had mijn dochtertje ook eens. Er werd mij dingen gezegd als; ik zou me niet zo een zorgen maken als het mijn kind was.
    Bleek dat ze aan beide oren een middenoorontsteking had. Een week lang kwam er troep uit haar oren. Ze is ontzettend ziek geweest.
    Op het kinderdagverblijf zeiden ze ook; als je het niet vertrouwd, gewoon weer een afspraak maken bij de ha, wat ze ook tegen je zeggen.

5. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, toevallig hier precies hetzelfde aan de hand. Nu kwam er uit het bloedonderzoek een verhoogde ontstekingswaarde en heeft ze een kuurtje gekregen. Ik hoop echt dat het gaat werken, want maak me behoorlijk zorgen... Ze heeft verder ook nog iedere verkoudheid e.d. meegepakt die er te pakken was. Veel thuis geweest uit school. Over een paar dagen zou het dus beter moeten zijn.. ben benieuwd..

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    weleens een plasje laten inleveren ? Soms kan een blaasonsteking of urineweginfectie zo sluimeren .

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Urine was goed en net telefoon gehad, bloed was ook goed.
    Huisarts denkt stomme pech, virus over virus. Ze heeft nu al een paar dagen geen koorts gehad, dus we kijken het even aan. Hopelijk doet het mooie weer met veel zon haar goed :)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Huisarts belt net dat we toch even naar de kno arts moeten. Ze vond de koorts raar. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina