Hallo allemaal, Ik vroeg me af of ik deze ovulatietest als positief kan zien of dat ik moet wachten totdat deze net zo donker is. Deze test is van de action. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes.
Heb precies hetzelfde.. bij mij waren ze allemaal licht en 1 keer een wat donkere gehad.. mijn vermoeden zegt dat ze niet knallen maar je ze wel als positief kan beschouwen als ze bijna net zo donker zijn als de knalstreep
Bedankt voor je reactie. Je leest overal dat het net zo donker of donkerder moet zijn en als dat niet gebeurt ga je twijfelen. Hopen dat het lukt deze maand.
Officieel gezien is deze nog niet positief. Hij moet minstens even donker zijn als de controle streep. Ik zou nog wel ff doortesten dus.
Bij mij knallen de ovu testjes van action ook nooit helemaal terwijl ik wel een eisprong gehad heb ( zie ik middels temperaturen ) Bij mij zijn ze ongeveer net zo als van ts Mischien nog een tikkeltje donkerder
Kan ik er vanuit gaan dat mijn piek op cd19 is geweest? En hoe lang na de piek springt je ei? Of verschilt dat? Alvast bedankt!