Slijm/bloedverlies

Discussion in 'De bevalling' started by sadieraven, Jan 7, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Vandaag ben ik 37+3 weken van mijn 4de kindje. Sinds gisteren steeds het gevoel dat ik op zn hoofdje zit, meer en pijnlijke krampen. Het belangrijkste: sinds een paar dagen veel slijmverlies en sinds gisteren dus ook bloedverlies erbij. Kortom: roze slijmverlies wat vandaag alleen maar erger geworden is. Ziekenhuis zag geen haast me te laten langskomen, (kon wel als ik wilde). Hun zeiden zelf al, dit gaat niet lang meer duren dus het is echt afwachten wat er gaat gebeuren.
    Iemand ervaring met slijm en bloedverlies rond dit termijn?

2. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,708
    7,187
    113
    Female
    Ik had dat bij mijn tweede kindje met 38 weken, maar toen begonnen ook meteen de weeën. Succes alvast met de bevalling!

3. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Hier bij de tweede ruim een week slijm en bloedverlies gehad en ook echt hoeveelheid gelijk aan menstruatie. Verloskundige vond het er toen bij horen en niet verontrustend en pas na strippen aan het eind van die week begon de bevalling pas echt. Het kan dus nog wel even duren

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Bedankt dames! Sinds vanmorgen verlies ik dus ook meer troebel vocht wat ik niet tegen kan houden, stond vanmorgen half in mn broek te plassen
    Rook ook muffig. Vanmiddag sowieso afspraak in het ziekenhuis dus we gaan zien hoever we al zijn. Ik hou jullie op de hoogte!

JupitR likes this.
  5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Klinkt alsof je vliezen misschien gebroken zijn. Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent of aan het bevallen bent!

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Het waren idd gebroken vliezen en onze zoon is 8-1-21 om 23.06 geboren met een termijn van 37+4.
    We maken het goed!

Share This Page