hallo allemaal. ik vind het echt super dat iedereen elkaar zo goed helpt. ik wist niet dat er ook forums waren. ik wilde jullie eigelijk om raad vragen. ik heb in januari een miskraam gehad en was toen 6 wkn. hebben daarna lang met condoom gevreeen, en heb nu weer 2 strips gehad, ik ben een kleinde 4 wkn geleden tussentijds ongesteld geworden. ik dacht meteen aan een innsetelingsbloeding. heb nu al 2 tests gedaan allebei negatief. ik ben heel veel moe, en heb echt last van ribben en onderrug, s avonds een heel erg opgezette buik. heb ook last van vermoeide voeten. ik weet hoe het is om zwanger te mogen zijn, maar door de negatieve tests en omdat ik het graag wil. weet ik het ook niet meer. ik hoop dat iemand mij kan helpen. en wens iedereen sterkte en succes. veel liefs els
Hoi Els, Zoals ik jouw verhaal lees, heb je nog twee maanden de pil gebruikt, na je mk??? Je lichaam kan je ontzettend goed voor de gek houden. Zolang je negatief test, kun je er bijna zeker van zijn dat je echt niet zwanger bent. Ik heb in maart een mk gehad met 7 wkn. Mijn lichaam begon pas 6 weken na de mk te 'ontzwangeren'. Toen begon ik minder moe te worden en minder klachten te krijgen. Ik hoop voor je dat de klachten snel afnemen, of dat de test eindelijk positief wordt. Veel sterkte. Liefs kit
dank je voor het antwoord, maar dat is al in januari geweest die mk. ik wacht het nog rustig af. lees op internet dat er toch wel vrouwen zijn die pas na 11 dgn overtijd positief testen. en de vorige keer was mijn eesrte test ook negatief. en 4 ongeveer 4 wkn daarna dik en dubbel positief. ik denk steeds meer dat ik toch zwanger ben, maar heb van binnen ook twijfels dat idd mijn lijf mij voor de gek houd. groetjes els