Ik denk dat deze vraag hier het beste thusihoort. Mijn vraag is meer aan mama's die bv hebben gegeven en meer dan een half jaar geleden zijn gestopt. Ik ben 8 maanden geleden volledig gestopt met bv, maar nu, wanneer ik knijp in mijn tepels ->), komt er nog steeds melk uit. Het druppelt eruit zeg maar zolang ik knijp. Is dit normaal of had het allang geheel gestopt moeten zijn. Ik zelf heb het gevoel dat het niet normaal is en dat er iets mis is met mijn hormoonhuishouding. Ik verlies namelijk nog steeds veel haar. Haren groeien terug maar heel zwak en dun waardoor ze ook snel weer uitvallen. Menstruaties op zich wel regelmatig maar heel kort (drie dagen ofzo). Vandaag gemekrt dat ook mijn wenkbrauwen uitvallen. Heel creepy dus Ik ben al bij de huisarts geweest en een bloedonderzoek gedaan waar alleen bleodarmoede en ijzertekort uitkwam. Dit begon dus allemaal 3 maanden na bevalling en nog steeds gaande. Voor die ijzertekort slik ik al maanden ijzertabletten. Ik hoop zo graag dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven doordat jullie misschien sommige dingen herkennen.
Nee hoor, niets geks aan wat betreft de melkproduktie. 2 jaar nadat ik gestopt was met bv kwamen er druppeltjes melk uit mijn borsten als ik er wel eens in kneep.
Hoihoi, Ik ben met 3.5 maand gestopt en ineens kwam er vorige week na ruim 11 maanden wat melk uit mijn borst(had ineens een nat plekje in slaapshirt), vond het zelf ook heel apart. Haaruitval heb ik ook nog steeds(vanochtend een hele pluk) en mijn menstruatie duurt ook heel kort (wel heel regelmatig). Ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veel last van hormonen gehad en ook tijdens mijn eisprong en menstruatie merk ik dat mijn lichaam reageert. Ik hou het erop dat ik gewoon heel gevoelig ben voor hormonen en dat het ooit een keer allemaal goedkomt.